Gå til innhold

Noen som har hat Laparoskopi og pcos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg skal ta Laparoskopi 7.juni fordi eg har 50 syster totalt på eggstokkene. Noen som kan fortelle litt om opplegge innenfor laparoskopi? aldri vert borti sånt før. når skal di fjerne sting? hvor lenge sykemeldt? Ble dere gravide etter operasjonen? hvor lenge etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! Jeg hadde lapraskopi i April i fjor.. De kaller det også for kikkhulls operasjon, jeg hadde operasjon fordi jeg hadde en 20 cm stor cyste på venstre eggstokk, og dessverre var den så skadet at de måtte fjerne hele eggstokken. Men men, sånn er det ! Man kommer som regel hjem samme dag eller dagen etter, kommer an på formen. Stingene detter ut selv, men pass på at du følger rådene til legen om for tidlig gåing etter operasjonen pga stingene... for jeg dumma meg ut i fjor og var ute å gikk to timer etter operasjonen og da gikk alle stingene ut... så jeg hadde åpent sår og måtte rense det 1-2 ganger i 4 uker... Å det gjør vondt.. så fraråder og være tidlig oppe og herje... Man blir som regel ikke sykemeldt mer enn en til to uker så sant alt går bra =) Håper dette duger for deg. Jeg har ikke blitt gravid ennå,men har heller ikke prøvd. Skal gå på Grete Roede kurs i 8 uker og gå ned litt før vi prøver :)

Masse lykke til =)=)

Skrevet

Mente at jeg måtte rense såret 1-2 ganger i uken på sykehuset

Gjest Hippo og jakten på el...
Skrevet

Hei.

Jeg ble sykemeldt i 3 dager. Men tok lap på en onsdag, så hadde helga ogs :)

tok lap i jan, og ikke gravid. Prøvene mine er bra. Og går nå på dobbel pergo.

Lykke til!!! :) Det går kjempe bra :)

Skrevet

godt eg har noen til å passe hundene mine da. eg vil helst bli ferdi me sårene raskt:P di eg grue meg mest til.

Skrevet

jeg tok lap om morran og kom hjem om eftan,

måtte ta det med ro di første dagen etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...