MiraculixGRAVID Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Da har endelig gutten kommet seg ut ! Vi hadde en virkelig drømmefødsel, om enn veldig kjapp! Torsdag 5 mai hadde vi gitt opp at han skulle finne veien ut, og vi holdt på ute i hagen og ryddet og styra. Utover kvelden begynte jeg å få litt mensmurring,men ikke uoverkommelige smerter. Jeg la meg for å sjekke om det gikk over, noe det ikke gjorde og kl 01:00 sto jeg opp for å telle når de kom. Det var 7 min imellom. Gikk på do og oppdaget blod i trusa. Jeg ringte inn til føden, og fikk beskjed om å vente ett par timer om jeg ikke var beskymret. Ble enige om det, og jeg gikk bare å trasket rundt. Etter en ny tur på do oppdaget jeg mer blod, ganske mye, og ble små beskymret.Ringte inn å sa ifra at vi kom.Fikk beskjed om å være forberedt på å bli sendt hjem igjen. Vi har 40 min kjøring, så vi tok med oss bag`en og jeg kjørte selv ;-) På vei inn til sykehuset, etter å ha parkert bilen, merket jeg at riene kom tettere - tydelig påvirket av gåturen.Vi kom inn kl 02:40 og ble koblet til ctg (? er det det det heter?) . Ca 03:00 begynte jeg plutselig å kjenne trykketrang! Riene hadde kommet tett siden jeg la meg ned, og i vondere grad enn tidligere. Jordmora hadde gått ut en tur da vi lå der og jeg sa ifra til gubben at nå må du hente jordmora for nå må jeg trykke han ut!!! Hun kom inn igjen og vi gikk rett inn på fødestua hvor hun river av meg buksa for å se hvor langt vi er - og der kunne hun se hodet til babyen! :-) Vi rakk verken smertestillende eller noe annet - og vi greide oss ganske greit utenogså! Varme kluter brukte vi og det holdt egentlig i massevis! 03:54 var gutten ute - 1 time og 14 minutter etter at vi kom inn! Helt utrolig og en fantastisk opplevelse! Nå koser vi oss hjemme! Takk for meg )
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Gratulerer så mye! Hørtes ut som en drømmefødsel ja Nå må dere kose dere masse
superglad!! Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Ja, det må jeg si var en drømmefødsel! Gratulerer sååå mye!
summer85 Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Gratulerer så mye med gutten!! oi, for en rask fødsel!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå