ella_33 Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Jeg har mistet tre ganger og er gravid igjen, i uke 14. Veldig lykkelig og fryktelig redd! Kun noen få av de nærmeste som vet det nå, men lurer på om jeg kan slippe gleden løs og fortelle resten av familien. Har så lyst til å bare være glad og spre the good news, men så nervøs for om det går galt og ser for meg at det i så fall blir litt av en ringerunde i etterkant hvis det skjer igjen... Når fortalte dere? Til familien (har en niese på 10, bør vi vente lenger før hun får vite det...?), venner, sjef og kollegaer? Må nevnes at vi for 2 dager siden var på UL og så en sprell levende baby og alt så perfekt ut... Da må jo sjansene for at det skal gå bra denne gangen være store, tror dere ikke...?
MK73 Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Vi har vært prøvere i 7 år, inkludert masse utredning, 11 prøverørsforsøk, tre aborter - og nå en ny spire i magen. Svangerskapet har vært komplisert, med kontinuerlige, til dels store blødninger, og problemer med blodtrykk etc. Vi var - og er - ganske avventende, men for halvannen uke siden begynte vi å fortelle alle om den gode nyheten. Da var jeg litt over 16 uker på vei - og det har vært gøy å fortelle det til venner og naboer :-) Jeg kommer uansett ikke til å legge det ut på Facebook, for å si det slik... Så jeg skjønner hva du mener - men det er bare dere selv som vet når dere synes det er greit å fortelle det. Når du er kommet så langt, og har sett et vitalt foster for bare et par dager siden, så er det stooor sjanse for at dette går bra. Har du hatt utredning for habituell abort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå