Gå til innhold

Sofie eller Sofia

Anbefalte innlegg

Vi har sliti lenge med å finne navn til snuppa vår.

Jeg vil egentlig ikke ha ett poppis navn, men bare elsker disse to navnene.. Sofie er også familienavn, og jeg syns det er veldig koselig å kalle opp...

Tenker å kanskje se på henne om hun er en Sofie eller Sofia, men hva syns dere er finest?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143217600-sofie-eller-sofia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurt å vente til dere ser henne, og bestemme dere da :) Ofte er det slik at en bare ser det med en gang.

Både Sofie og Sofia er vakre navn. Sofie begynner å bli litt kjedelig synes jeg, Sofia er mer spennende, og hakket vakrere. Men vær obs på at det stiger veldig på poplista!

Ville egentlig kalle vår jente Sofia, har elsket det navnet kjempelenge også før jeg ble gravid, men nå går vi for et annet rett og slett fordi Sofie er på topplista og jeg orker bare ikke et topplistenavn.. men Sofia er nydelig! :) Mye finere enn Sofie synes jeg :)

Annonse

Takk for svar alle sammen:-) blir spennende å se hva hun er,men litt enig med deg som sier at Sofia er litt mer klassisk.. Jeg syns vel også at Sofia er finere enn Sofie på engelsk..

Hadde ikke trodd jeg kom til å velge poppis navn,hadde to andre navn hvor det ene ble nedstemt av hele familien og det andre likte ikke mannen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...