Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Jeg er i uke 34 straks, å kjenner sengen i esken brenner etter å bli montert.... Kan ikke huske når vi gjorde det sist! Hva med dere?
Moonfreckle Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Klokka 18.30 Min seng ble montert for et par uker siden, men den er ikke redd opp enda. Jeg er i uke 36 nå.
Fru-MammaVims Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 jeg er en slik person som liker å ha ting gjort med en gang hehe. så jeg ble ferdig med hele barnerommet på mandag denne uka. er nå 32+5. men min mor har fått alle mine søsken (vi er 4 stk ) ca 6 uker før tiden derfor eg det greit å ha alt ferdig i tilfelle jeg skal følge hennes fotspor =)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Krybben er heldigvis ferdig montert fra forrige gang, så her var det bare snakk om å grave den frem fra boden og vaske den. Det har jeg endelig fått gjort i dag, har til og med klart å vaske sengetøyet og annet tilbehør, men strykingen gruer jeg meg til, hater å stryke....men er jo bare i uke 36, så har ennå tid på meg
Mai11Mamma Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Hadde dett vært opp til meg hadde det blitt gjort for noen uker siden. Men jeg vil at sambo ska gjøre det, og han har ikke noe hast med å få det gjort. Sengklær og madrasser er klare så jeg lar meg ikke stresse. Han får ta det når det passer han.
wjkcg Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 To uker til termin i dag. Tenkte å få gjort det i helgen. Har ikke fått hentet vogn og bilsete fra kjeller og sånt ennå, men tenker at mannen får ordne med det vi ikke har fått ordna mens jeg er på sykehuset, om vi ikke har det på stell før.
Kenga Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 Drøye 4 uker til termin for min del, og senga har vært montert i snart 2 uker.... klarte ikke dy meg lenger . Men sengetøyet legges ikke på før babyen har kommet hjem.... streng beskjed fra svigermor
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 12. mai 2011 #8 Skrevet 12. mai 2011 Skal begynne å pusse opp senga babyen skal bruke snart, er i veke 29 no. Det er min gamle, så den er 23 år og brukt til en del barn etterkvert. Så trenger å pussast litt og få et nytt strøk maling, ny madrass får den og sjølvsagt. Veit ikkje kor lang tid det tar å pusse den opp, tenkte å ha den ferdi til juli rekna med den blir skrudd sammen når den er ferdig. Er ikkje vits å pakke den vekk hvertfall Har termin 06. august
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå