jobber med saken har klart det Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Hei jenter:) Jeg som trodde jeg hadde så masse klær på loftet etter sist baby.. Men den gang ei... Nå har jeg funnet diverse lister på nett over hva man trenger av klær. Men blir ikke noe særlig klokere av den grunn.. Hva har egentlig babyer på seg i dag? Kunne tenkt meg sparkebukser med knapper mellom beina. Finnes det fortsatt? Eller skal de bare gå i body, genser og bukse? Hjelpe meg, kjenner jeg kan bli stresset av mindre.... Hvordan i all verden skal dette gå???
zombie2be Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 hehe,syns ikke heller dette er så enkelt.. fikk gutt sist i mars og det ser ut som det kommer ei jente denne ganga,termin 31august.. så har jammen ikke mye fra førstemann jeg heller:( men tenker som så at 4-5bodyer, ca 3-4 strømpebukser, 3-4sparkebukser og 3-4 gensere,og evt et par kjoler +luer og sokker og tynn utedress. det vil jeg ha klart i str 50 og 56. sist fikk vi så mye i 62 og 68 at det dropper jeg bare, kjøper det vi skulle mangle når den tid kommer. Har noen noe mer å tilføye?
CarpeDiem Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Sparkebukser m knapping finnes fortsatt:) Veldig praktiske plagg, synes jeg. For egen del er jeg mer opptatt av at klærne er praktiske og gode å bevege seg i enn av trender. Likedan unngår jeg klær som har pyntedetaljer som knapper og sløyfer som kan gi ubehag når ungen ligger på golvet. Jeg er heldig og trenger ikke kjøpe stort for ungen er der. Fikk forrige for 16mnd siden, og hadde kjøpt inn kjønnsnøytrale klær den første tiden for ham. Men jeg ville ikke kjøpt mye i 50 eller 56. Mange barn er så store ved fødsel at de aldri får bruk for 50. Og 56 er heller ikke passelig mange dagene for mange. Bedre at bodyer og sparkebukser er litt store enn litt små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå