Gå til innhold

Panikken har tatt meg litt i dag. Uke 8, og null - NULL - tegn på graviditet!

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei,

som overskriften sier, så har jeg litt panikk i dag :/

Har gått fra overlykkelig forrige tirsdag, til plutselig helt mutt.

Tirsdag 3. var jeg på UL. Her fikk jeg se 2 hjerter som slo. Slo meg til ro med at alt var fint, for jeg så det jo selv med egne øyner, og var bare veldig glad til at jeg ikke hadde plager.

I dag er jeg 8+0, og ny UL er satt til tors 19. mai.

Tenkte med meg at "klarer fint å vente til da, nå har jeg jo sett hjertene"

Men som sagt så fikk jeg plutselig noe over meg i dag.

Iom at dette er IVF, og jeg har en fortid med 3 sa og 3 exu, har jeg målt hCG:

12 dpo - 62,

14 dpo - 195,

19 dpo - 1478,

29 dpo - 13117 og

33 dpo - 16645

(34 dpo, UL så hjertene)

Var veldig fornøyd med tallene mine til å begynne med, men syns de har flatet ut litt i slutten?

Nå sitter jeg å lurer på om jeg skal ringe å høre om noen har ledig privat UL før helgen, eller om jeg skal prøve å vente til den 19.?

Kanskje litt rotete melding ikke minst litt sytet, men jeg føler nå en gang det jeg føler... ;)

Noen som har vært tvillinggravid, evnt kjenner noen, som ikke har hatt et eneste gravidtegn i uke 8??

Burde jeg bare prise meg lykkelig å tenke at all in good time?

Fortsetter under...

Jeg synest det er flotte tall :)

Jeg tror at vi kommer ikke til å slappe av før vi kjenner spark i magen og det er en stund til. Du har sett hjertene som banker og alt er i orden med begge to.

Du må bare kjenne på hva som er best for deg. Å bestille en time skader jo ikke, bedre enn å gå så lenge å være redd for at noe er galt. Noe jeg tror at det ikke er :) De har kommet for å bli!!!!

Jeg har lest her inne at det er flere som ikke har hatt et eneste graviditetstegn selv om de var gravid med tvillinger.

Håper du faller til ro med en avgjørelse som er god for deg.

Tusen takk for fine svar!! :)

Uff ja, jeg bør virkelig slutte å klage, og bare nyte tilværelsen. Som sagt så kom det bare plutselig, og jeg kan jo ikke styre hva jeg føler...

Godt å høre at jeg ikke er alene om å ikke ha gravidtegn i hvertfall ;)

Takk igjen for beroligende svar ;)

• 4 uker senere...

Alt vel?

Jeg hadde null gravidsymptomer svangerskapet igjennom, bortsett fra tretthet og litt ømme bryster helt i starten. Ridde tom ca uke 19-20, og ble sykemeldt ca uke 22. Ble jo naturlig nok større og sliten, men det må msn vel regne med. Lykke til :-) tvillinger er gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...