@Tula77@ har fått prinsen<3 Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Hvor normalt er det og når bør man kontakte lege? Vet ikke hvor langt jeg er på vei, men tipper mellom 4-6 uker. Blør ikke mye, men blir jo litt stressa av det.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 velkommen i klubben sier jeg bare... jeg har hatt mørkt blod, friskt blod mange ganger, rosa og brunt. på papiret bare fra uke 4 og er nå i uke 8. holder på ennå. gynokolgen mener at om det ikke er like mye som ved mens og smerter er det nok ingen fare. jeg har blod i livmoren og en morkake som lå litt feil. men klikker jo for meg snart hehe.
@Tula77@ har fått prinsen<3 Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2011 Nå var jo mitt forrige svangerskap slik og, så egentlig burde jeg jo ikke bli så bekymret kanskje, men det er jeg. Det er tross alt 7 år siden sist og da. Det og begynte med litt småblødninger før jeg fikk skikkelige smerter når jeg var 7 uker på vei og en stor blødning. Ble sendt på ultralyd, og der viste alt seg å være i skjønneste orden. Jeg og hadde en blodansamling i livmoren som jeg aldri fikk svar på hvor kom fra. Men de fant en muskelknute akkurat der som ene enden på morkaken skulle feste seg så de lurte litt på om det var den som gjorde det. Uten at jeg har peiling så tror jeg nok det kan stemme for fødselen startet 3 uker for tidlig og halve morkaken hadde løsnet. Tror jeg skal bestille meg time hos jordmor og fått diskutert dette litt for det sitter som en vond klump i meg nå som jeg er gravid igjen. Lurer jo fælt på hvor muligheten er for at det skal skje igjen og slikt. Dette svangerskapet var ikke planlagt litt engang og jeg har hatt veldig masse tanker og følelser etter jeg fikk vite at jeg var gravid. Men det har jo komt noe positivt ut av blødningene da, nå kjenner jeg at jeg virkelig gleder meg og at dette er noe jeg absolutt vil Lykke til videre 3-barns mamma )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå