Jentemamma2012 Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Dere som har flere pp bak dere. Har dere symptomer på graviditet etter hver EL, eller kjenner dere om det ikke har klaffet. Jeg er inne i min første pp, har IKM på søndag og kjenner mange symptomer på graviditet. Stikkinger i livmor, økt utflod bittelitt ømme brystvorter, mer trøtt og økt matlyst. Men om det er slik at jeg ikke er gravid er det da meningen at jeg skal føle slike symptomer og være overbevist om at jeg er gravid i de i andre pp også da?? Tror det må være slitsomt og være innbilt gravid så mange ganger:/
sandramedhjertetihånden Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 jeg kan ikke svare for andre, men i min første og foreløpig eneste pp var jeg sikker på at jeg var gravid for hadde såå mange symptomer, men var ikke gravid håper virkelig ikke det blir sånn hver gang nei, for da blir jeg koko:)
RTL Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Jeg jakta på symptomer som en gal de første par mnd.. etter ett år har jeg lagt vekk alle tvangstanker. Realitycheck funker godt på meg, hehe.. ! Er vel ikke så ofte man får så innmari mange symptomer FØR IKM uansett, ifølge mine veninner med barn! Men man kan jo alltids håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå