Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm i morgen, og har i dag hatt en del stikninger nederst i siden på magen,har også litt ømme pupper og vært litt småkvalm siste uka. Hva kan stikningene i magen være ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikm 14 mai , og har kjent stikking i magen nesten så det er noe som strekker seg der inne. Vanligvis bruker jeg å spotte brunt 3-4 dager før ikm, men nå er det foreløbig ikke kommet noe enda! Håper jeg er gravid nå! Har du prøvd lenge? Vi har prøvd 1 år i juni. Har og vært en del småkvalm , føles ut som jeg skulle spy . det har vart i 2 dager nå. dette er spennende ! :) Stikkinger i magen kan være tegn på graviditet , men også at mensen kommer. Symptomene er ganske like.

Skrevet

Har ikke pleid å ha stikninger før mensen tidligere,så håper jo at dette betyr noe annet;) Har ikm i dag,så har litt lyst til å teste senere i dag,men sist var den par dager forsinket uten at det betydde noe,så er litt redd for å håpe.

Jeg har bare prøvd siden februar,så skal vel ikke klage.Men blir litt utolmodig likevel,for vil jo bli gravid NÅ,hehe.

Men du har jo prøvd en stund,så klaffer nok snart for deg.Krysser fingre og tær for at du har en liten spire i magen nå :)

Skrevet

Takk håper du har rett ! :D Det stikker og strekker kjempemasse i magen og ingen mens enda, bare hvit utflod. kommer ikke mensen den 14 mai så venter jeg nåkk 1 uke før jeg tester :) sånn at den ikke bare er forsinket :) Håper stikkingene betyr noe godt for deg , at det er en spire på vei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...