Gå til innhold

Fikk lurt mannen min godt nå:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min jobber hjemmefra i dag og jeg fikk han med på et lite lunsjnummer:) Lå lenge etterpå og hvilte meg, så får vi se om det kan være med på å lure lille trultemor ut:)

Mye aktivitet i allefall! Gleder meg stort til å bli mamma igjen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer mannen min hver dag om dagen;) tjihi, koselig er det. det er litt sånn ekstra nært og fint om dagen;)

Skrevet

Imponert over dere som orker! Har ikke hatt lyst på sex på måneder, misliker denne enorme kroppen så mye at jeg ihvertfall ikke har lyst til å dele den med noen... Satser på bedring etter fødsel : )

Skrevet

hehe, jeg har kjempelyst hele tiden nå som gravid:) og tror mannen min også syns det er litt spennende...

han vet vel også at det kan bli litt lite i tiden etterpå så han tar vel det han får:)

Skrevet

wjk...joda har hatt mye mindre lyst her også i perioder i svangerskapet. føler meg som en kjempehval. men, skrur av lyset og innbiller meg at jeg er som jeg pleier, det hjelper faktisk! mannen er og veldig omsorgsfull om dagen, da han skjønner at noe snart skjer;) så blir innmari romantisk av det rett og slett. men, syns ikke sex har vært så lett tidligere i svangerskapet alltid pga tretthet bla. men, nå har jeg mye lyst, rare greier!!!! forstå disse gravidkroppene den som kan;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...