Gå til innhold

4 mnd, for tidlig å bytte til sportsdelen på vogna? (samme som på skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer faktisk å bytte ut bagen med sportsdelen for vesla liker ikke å ligge i bagen. Men lurer på om det er for tidlig?

Noen andre her som har byttet til sportsdelen så tidlig? Setet kan legges helt ned.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe problem. Bruker sportsdel vi også og gutten min er også 4 mnd :) Trives myyye bedre.

Skrevet

Jeg bytta over til sportsdel idag, da mini her på 4,5 mnd har vokst ut av vognbagen :D

Skrevet

da er det ikke noe tvil. Bytter til sportsdel idag! Takk for svar:))

Skrevet

Jenta mi er snart 4 og en halv mnd. og jeg vurderer også å bytte over til sportsdelen.

Herremin som hun hater å bli lagt i den baggen - hun hyyyler når jeg legger henne nedi og pakker henne inn. Men sovner ganske raskt og sover bra i den.

Men merker nå at hun liker å sitte litt mer oppreist for å se om hun våkner på trilleturen, så det er vel bare å finne fram sportsdelen da :)

Skrevet

hvilken vogn har dere da?

Skrevet

Vi har emmaljunga edge duo.

Byttet over til sportsdelen idag og frøkna var kjempefornøyd. Selv med setet helt nede koste hun seg i vogna! Herlig!! :))

Skrevet

Av nysgjerrighet- hva er det som gjør at babyen trives bedre is sportsdelen?

Har ikke prøvd den selv enda (har emmaljunga edge duo), men jenta mi på 4,5 mnd har nesten vokst ut av bagen (men hun trives kjempegodt i den!) så blir nok ikke lenge til også vi må skifte til sportsdelen... men jeg gruer meg litt til skifte, synes hun ligger så fint i bagen....

Skrevet

Går det an å vokse ut av edge duo i en alder av 4 mnd? Har venninner med STORE gutter på 7 og 9 mnd på over 75 cm og 10 kg og de har god plass. Min på 4 mnd har citybag (og den er liten i forhold!) og god plass!

Skrevet

Første ungen min ville ikke ligge i første vogna si når han var ca 4 1/2 mnd, de får kanskje mer oversikt i sportsvogn? unge nr 2 på 7 uker vil nesten ikke ligge allerede nå så blir spennendes når han begynner og protestere veldig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...