Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Fordi det er Jean Paul. Det står også denne logoen over hele brystet. Hva sier det om meg? At jeg ikke vil at barnet mitt skal bli soss? Eller?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Når ble Jean Paul sossete? Hvor bor du egentlig?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Hva det sier om deg? Nei, jeg vet ikke. Kanskje du har negative assosiasjoner til Jean Paul. For min del syns jeg ikke det merket er spesielt sossete. En genser til en voksen mann koster jo knapt mer enn en genser fra H&M.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Kanskje du er den sammme venninna mi som syns det er sossete å handle på Polarn o pyret...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Tenker at du har misforstått litt, siden Jean Paul ikke akkurat kan kalles et spesielt dyrt merke. Utenom det tenker jeg ikke så jævlig mye mer, selv synes jeg at Jean Paul har kjedelig design (med unntak av kjole jeg har, som er veldig fin), og at logoflash alltid er fælt.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 Jeg tenkte vel heller ikke at det var av det dyre - og jeg syns også at det er usedvanlig kjedelige klær- Om du ikke vil bruke så er vel det greit nok - regner med at du ikke sliter økonomisk om du kan velge åå ikke bruke arveklær basert på merke, og det er jo helt greit:)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #7 Skrevet 11. mai 2011 Har alltid sett på Jean Paul og Gant og slike merker som dyre. Har aldri eid noe selv. Er enig i du som sa at å ha merket over hele brystet ikke er pent. Nei, får la samboer bestemme HI
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #8 Skrevet 11. mai 2011 Jean Paul er billigere enn Gant, men Gant er ikke spesielt dyrt det heller.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #9 Skrevet 11. mai 2011 Herregud....hvis du ikke har lyst å kle på ungen din genseren, så la være da vel?? Høres ut som du skal ta en avgjørelse som handler om liv eller død........
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #10 Skrevet 11. mai 2011 jeg har også sett på disse merkene som dyre. hvor mye koster en genser da ? hva er dyrt? å hva er billig?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #11 Skrevet 11. mai 2011 Jeg kjøpte en helt vanlig lys blå jean paul vårjakke til lillegutt i går til 200kr, syntes den var fin og billig
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #12 Skrevet 11. mai 2011 Dere over her, synes dere virkelig at gensere til 449,- til små barn ikke er dyrt? Og de rimeligste herregenserene er vel 699,-? Litt mer enn H&M det... Her i familien liker vi JP og har litt klær derfra, jeg synes de har mye fint (de fleste klærne har bare en liten logo på siden av brystet...). Og så er det veldig god kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #13 Skrevet 11. mai 2011 Dere over her, synes dere virkelig at gensere til 449,- til små barn ikke er dyrt? Og de rimeligste herregenserene er vel 699,-? Litt mer enn H&M det... Her i familien liker vi JP og har litt klær derfra, jeg synes de har mye fint (de fleste klærne har bare en liten logo på siden av brystet...). Og så er det veldig god kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #14 Skrevet 11. mai 2011 JP kan forsåvidt ikke sammlignes med GANT. Mye freshere og flottere klær som er mer i vinden, dessuten dyrere. JP er kanskje sossete på bygda men ikke her i oslo og omegn
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #15 Skrevet 11. mai 2011 tydelig at de fleste her inne prøver så hardt de kan å ha overklasseadferd! "når ble JP sossete" "jp klærne koster jo like mye som et h&m plagg" "omg, kanskje det er sossete på bygda, men ikke her i OSCHLOOOO" javel... for å si det slik, synes du genseren er stygg, bruk den i barnehagen på sorpedager og turgåing, eller la vær å bruk den. og til dere andre, hvilke klær anser dere som dyre da? dkny, dolce, lagerfeld, hilfiger?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 11. mai 2011 #16 Skrevet 11. mai 2011 Det er jo stor forskjell på Jean Paul Gaultier og Jean Paul femme/homme.. det får du jo kjøpt på vioce of europe eller noe sånt, mens Jean Paul Gaultier får du ikke der, men om man vil ha det finner man det på sten og strøm og eger.. GANT og Gaultier ligger vel på samme prisnivå GANT og JPF/JPH kan ikke sammenlignes...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #17 Skrevet 11. mai 2011 Synes endel her snobber nedover også- hvorfor er det så grusomt dersom dette er et dyrt merke?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #18 Skrevet 11. mai 2011 Stemmer ikke at de rimeligste koster 699. Det er de dyreste som koster det. Hva de koster til små barn aner jeg ikke, har aldri sett Jean Paul til barn. Men kan tenke meg de er klassiske og enkle. LItt variasjon fra spidermann, så jeg kunne godt ha kjøpt det til mitt barn.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #19 Skrevet 11. mai 2011 Jeg tror en 2 åring driter 5-0 i hvilket merke det er på genseren. Om du har plenty nok av gensere, så er det vel bare å gi den til fretex ? Hvorfor i alle dager gjøre et stort poeng av det ? Det e rnoe som heter å smobbe nedover. Det er det du gjør nå. Det er mye mer "økologisk" å bruke en arvegenser - uavhengig av merke - enn å la vær fordi du er redd 2 åringen blir en snobb. Jean Paul er dessuten ikke akkurat nr 1 på snobbelisten da.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #20 Skrevet 11. mai 2011 Jean Paul sossete? Jeg har kjøpt en genser med Jean Paul logo til datra mi på 6 år. Ikke spesiell dyr og vi er ikke sosser.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #21 Skrevet 11. mai 2011 De rimeligste koster 699,- til voksne her... Du kan få en tynn langermet trøye til 599,- da, men det regner jeg ikke som genser. Ullgenserene kan koste over tusenlappen. Men anyway, jeg synes de fleste Jean Paul klærne er fine jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #22 Skrevet 11. mai 2011 Jean Paul er ikke sossete, men harry.. Et forsøk på å vise verden at vi kan kjøpe et plagg som har en stor Jean Paul logo klistret over hele brystet! Nei, skjønner veldig godt at du ikke vil at han skal gå med den.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #23 Skrevet 11. mai 2011 Bruk genseren, du har fått den, bruk den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå