Klar for nr2 **med spire** Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 tok nettopp en cb+ test. gjemt på morgenurin.. de gangene jeg har brukt denne har det altid vært helt blendahvite tester. har også hørt om de berømte sytrådtynne strekene. men jeg fikk opp en tykk lyyyyyseblå/grå strek. ser streken uten å lete etter den. men den er super duper SVAK. tok strimmelen ut av testen å da vises det enda bedre. får frem mer blåskjær i streken også da. erfaringer og tanker ønskes er 11 dager dpo (dager siden EL) har symptomer også. nipplene har vært super såre og ømme siden dagen etter EL og det hele er blitt mer ømme.. TRØTT. tørst. murringer i mage og rygg.. igår våknett jeg kvalm og svimmel.som gikk over etter hvert. litt uvel utover dagen.. kvalm på morgenen og formiddagen idag også..
My73 Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Hei. Jeg tok en digital cb test 3 dager før forventet mens som viste neg. 2 dager etter, da på samme dag som deg, fikk jeg akkurat samme svar som det du beskriver og samme dagen etter, som jeg ventet mens. Det står i testene at det er positivt selv om det er svakt og det var det hos meg, så er nå 10 uker i dag:-) Lykke til:-)
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2011 tar en ny test i morgen og satser på en sterkere strek.. stoler liksom ikke på at dette ska gå rette veien. er jo enda tidlig. og testen er jo innmari svak. skjøl om den tykke streken vises godt. får ikke til å ta bilde med mobilen. får ikke streken med der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå