Gå til innhold

"skyggestrek" på CB Gr. test

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok nettopp en cb+ test. gjemt på morgenurin..

de gangene jeg har brukt denne har det altid vært helt blendahvite tester. har også hørt om de berømte sytrådtynne strekene.

men jeg fikk opp en tykk lyyyyyseblå/grå strek. ser streken uten å lete etter den. men den er super duper SVAK. tok strimmelen ut av testen å da vises det enda bedre. får frem mer blåskjær i streken også da.

erfaringer og tanker ønskes :)

er 11 dager dpo (dager siden EL)

har symptomer også. nipplene har vært super såre og ømme siden dagen etter EL og det hele er blitt mer ømme.. TRØTT. tørst. murringer i mage og rygg.. igår våknett jeg kvalm og svimmel.som gikk over etter hvert. litt uvel utover dagen.. kvalm på morgenen og formiddagen idag også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser ikke svar :(

Skrevet

Jeg sier bare gratulerer jeg! Du er gravid, ta deg en tur til apotek og kjøp de testene som forteller hvor lenge du er på vei oxo :) de skal visst være sikrere.

:D

Skrevet

har en slik test liggende. men er d ikke litt for tidlig å bruke en sånn test. er jo bare dag 11..

håper du har rett. jeg har jo hele tiden trudd at jeg er gravid da. bare følt d på meg.. men tørr ikke stole på den testen. men håper jo..

tar en ny i morgen tidlig. håper den er enda tydeligere.

Skrevet

skriver så får jeg kanskje se sist innlegg.

Skrevet

irriterend da. får ikke opp det siste innlegge etter at jeg skrev at jeg har bgynt å blø. men det er ikke mye altså. men er vell starten på mensen. dritt altså

Skrevet

Eller festeblødning? Krysser fingrene! Fikk selv en svak positiv test i går, men neg. igjen i dag, og har såvidt spottet litt i kveld. Regner med det er mensen her også, men har ikke heeelt gitt opp håpet enda :-)

Skrevet

ja håper d bare er festeblødning. men burde ikke den komme før en svak positiv test da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...