Gå til innhold

Onani

Anbefalte innlegg

Ene dagen her våknet jeg ved siden av min samboer ved at han lå med ryggen til meg å runket, og han fikk utløsning. Jeg blei skikkelig sint og lei meg. For hvorfor ville han gjøre det selv i stedet for å vekke meg spurte jeg han om? Han kom med et teit svar om at han ikke trodde jeg ville. Dette er bare tull, for jeg har aldri sagt nei til verken å runke han, gi blow jobs eller ha sex. Han har gjort dette en gang før også og da sa jeg at jeg ikke likte det og om han vær så snill kunne la vær å gjøre det igjen, ikke mens e ligge å "sover" ved siden av, likevel gjorde han det!

Når jeg spurte om han forstod at jeg ikke synes noe om det eller forstod at jeg reagerte, så han bare dumt på meg å sa at han ikke forstod at jeg synes det var noe galt i det og han forstod ikke hvorfor jeg følte meg krenket! Kjenner jeg blir litt sint no når jeg skriver dette, men er dette normalt?? Seriøst? Overreagerer jeg? Skal det være normalt å onanere mens samboer ligger å sover ved siden av? Jeg fikk følelsen av at han foretrakk seg selv fremfor meg, og det har jeg aldri gjort!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143217003-onani/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er normalt, og hadde heller ikke likt det om jeg hadde vært i din situasjon... mener nå heller han kunne låst seg inn på badet eller noe... skjønner at man av og til kanskje synes det er mer lettvint å bare gjøre det selv, men man kan da gjøre det alene hvis man ikke har tenkt å våkne partneren? spesielt når du har sagt tidligere at dette ikke er no du liker....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143217003-onani/#findComment-143236343
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg er ei jente da, men kjenner meg igjen her. I vårt forhold er det jeg som har et større behov for "kos" enn min kjæreste. Jeg drømmer flere ganger slike koselige drømmer at jeg våkner og kjenner at jeg ikke får sove igjen om jeg ikke koser. Dermed gjør jeg det din kjæreste gjør. I mellom vekker jeg han selvsagt men like ofte lar jeg han få sove siden jeg vet han skal opp tidlig, og siden jeg vet at her er det jeg som har et større kosebehov enn han. Tenker rett og slett at om jeg egentlig burde sove nå så gjør jeg det heller selv siden det går raskere.

Så kanskje tenker han som meg.

Jeg hadde nok både blitt svært lei meg og skammet meg om min kjæreste hadde tatt meg på fersk gjerning og reagert negativ på dette, da hadde dette blitt en vond ting mellom oss.

Heldigvis reagerer han heller med å bli veldig positivt innstilt, men slik er jo gutta da :)

Ikke ta dette personlig, han elsker nok å kose med deg avogtil er det bare greit å leke litt alene, kanskje han tilogmed gjør som meg nettopp for at han tror du trenger/vil sove.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143217003-onani/#findComment-143430534
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...