heltklar Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Fikk akkurat vite at hodet på babyen er festet. Er i uke 36, forrige gang festet det seg i uke 37. Fødte noen dager før tiden sist, men blir nå litt nervøs for at fødselen blir enda tidligere denne gangen. Vil nemlig nyte permisjonen jeg snart skal ut i! Jordmor sa "kanskje, men ikke nødvendigvis". Noen med erfaringer??
Plutselig_gravid Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Venter nå nr 3 og fikk bekreftet på kontroll i uke 34 at hodet var godt festet og så langt ned i bekkenet som det kan komme omtrent. Magen sank på samme tid. Festet seg ca samme tid med nr 1 og nr 2. Gikk 3 uker over med nr 1 2 uker over med nr 2 Er 41 fullgåtte uker i morgen og fremdeles ingen fødsel på gang.... Vil tro at siden du fødte noen dager før sist så er det sikkert sannsynlig at du føder omtrent på samme tid denne gangen også. Men er jo ingen regel på dette heller
heltklar Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2011 Ja, sikkert riktig det. Godt å høre at det ikke er noen sammenheng i hvertfall. Men sikkert kjedelig for deg med overtid da! Håper jeg slipper det...
Lemonia Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Når hodet fester seg har ingenting å si før fødsel. Det er vanlig at det fester seg tidlig hos førstegangsfødende, og ikke i det hele tatt hos flergangsfødende. Hos megfestet det seg i uke 32 med nr 1 og i uke 36-37 med nr 2. Ellers fødte jeg faktisk en uke senere med nr 2. Førstemann ble født en uke før termin, mens andremann måtte settes i gang på termindagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå