Gå til innhold

Fy f..n så inni granskauen kvalm!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhh, hele tiden....døgnet rundt! Må spise hele tiden, trodde aldri jeg kunne bli lei mat!

Testet akupunktur i går, og hadde noen fantastiske timer på kvelden, men så har natten vært desto værre.

Virker kanskje etter ett par ganger. Noen andre som har det sånn? Råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, dette er mitt 3 svsk. og er 12 uker på vei, er jammen KVALM, men tror ikke det kan gå an å bli dårligere enn forrige svsk.(jenta vår er nå 2 år)...mitt råd er: INGEN!:-( det er helt tragisk å ha det sånn!! (sorry, må bare få det ut...) huff... Ta en dag av gangen!!! Jeg Prøver på det...lykke te oss, hilsen meg :-P

Skrevet

jeg også.. kvalm døgnet rundt. var sånn med de to eldste også, men ikke med nr 3. men: med de to eldste fikk jeg nesten ikke i meg mat, og når jeg først spiste noe kom det opp igjen. jeg gikk enda ned i vekt da jeg hadde passert halve svangerskapet. denne gangen spiser jeg hele tiden. har aldri lyst på noe, men MÅ bare ha noe likevel. ingenting smaker godt, og ingenting frister. likevel har jeg allerede lagt på meg et par kilo (8 uker), så hvor dette skal ende lurer jeg på!

Skrevet

Kan jeg bare spørre... er dere sykemeldte når dere er såpass kvalme (+ evt spyr) hele tiden? Og i så fall 100% eller gradert sykemeldt?

Er foreløpig på det stadiet at jeg "bare" er uggen +/- nesten hele dagen, men den voldsomme kvalmen har foreløpig ikke dukket opp heldigvis(håper den ikke gjør det heller, men er bare 5 uker på vei ennå, og de andre gangene har super-kvalmen dukket opp omkring uke 6, så vi får se hva som skjer denne gangen...).

Men er liksom redd for at jeg plutselig står der en dag og ikke klarer å komme meg på jobb pga av disse svangerskapsplagene som bare blir fler og fler og sterkere og sterkere.. :/

Skrevet

haff.. ikke morro! Jeg har ingen tips av egen erfaring, er ikke kvalm så mye egentlig så går helt fint, men jeg har hørt at det hjelper å spise marie kjeks? eller eplemos?

Jeg håper jeg slipper å spy å sånn... en ting er å være kvalm, men jeg hater å spy! :S

De finnes sånne armbånd man kan ha på?

Håper det går bedre med deg!:)

Skrevet

Dagen i dag har faktisk vært ganske ok, fikk ta en postafen i går og natten har vært vidunderlig:))

Var på ul i dag, og der slo hjertet på reka mi gitt:)) Fantastisk, da var kvalmen glemt:))

Skrevet

Jeg plages også med ekstrem kvalme. Er 100% sykmeldt, har vært det i 4 uker. Er 12 uker på vei.. jeg må spise hele tiden, kaster sjelden opp. Jeg har prøvd både akkupunktur, postafen og afipran-Uten bedring. den eneste virkninga fra tbl var at jeg ble trøtt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...