Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor lang tid tar det gjennomsnittlig før man blir gravid?

Nå er jeg i 3pp,med ikm i morgen.Er veldig spent,men redd det skal ta lang tid. Sist ble jeg gravidpå p-pillen (2år siden) men aborterte:(

Noen som vet hva som er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i 6pp, og hadde ikm på lørdag.

Fremdeles ingen tegn til tanta, så tok test i dag men den var negativ.

Sliter veldig med ustabile sykluser siden jeg sluttet på p-pilla.

Men håper selvfølgelig det sitter en liten spire nå! :)

Skrevet

er jo helt forsjellig fra person til person.jeg ble gravid første mnd jeg prøvde

Skrevet

Tror det er normalt med 6-12 mnd. Krysser fingrene for at det klaffer fortere hos deg :-)

Skrevet

Får håpe den sitter nå:) Er jo noen dager siden lørdag,så du får krysse fingre og tær :)

Skrevet

De to først satt på første forsøk, men det er ti år siden. Og nå, med ny mann, har vi prøvd soden september (Hadde en MA i mars)

Skrevet

Jeg tenker jeg går inn i 17. prøveperiode idag, men har prøvd siden juli 2009. Tre aborter inni der har gjort slik at jeg "bare" har 17. pp.

Skrevet

1pp :) Snart.. Må blir ferdig med tr. =)

Skrevet

Blødde for første gang etter fødsel (nov 2009) i slutten av mai i fjor. Da kutta jeg prevensjon.

Mensen kom ikke helt igang før på høsten, så er vel i 9pp. Sist tok det fra aug 2007 til feb 2009. Er ennå optimist selv om jeg får flashes med motløshet innimellom.

Skrevet

Er i 6. pp. Ble gravid på 3. pp forrige gang.

Skrevet

Går vel inn i 7 pp nå ( 2pp etter sa) om jeg ikke er gravid nå, tross for at jeg hadde "mensen" i 2 dager i helgen..mye stikkinger i magen, ett eller annet som ikke stemmer, positiv test i går kveld..

Skrevet

Første pp ! Spennende! Prøver ikke tenke mye på det, men jammen ikke lett! Blir testing søn-man-tirs :D

Skrevet

5 pp.. håper på klaff snart!

Skrevet

Vi brukte 8 mnd på førstemann, og 6 mnd (5pp) på nr 2. Nå er jeg ni uker på vei, og håper alt går bra. :)

Skrevet

Vært uten prevansjon siden sept. 2010,men første aktive pp nå.. Ikm mulig 22 mai..

Skrevet

Med første unge ble jeg gravid på 1 pp, med andre mann tok det 10pp, lurte på nr tre nå, er starta i 1 pp nå, så får vi se hvor lang tid det tar denne gangen.

Skrevet

Med mitt første barn klaffa det på første forsøk. Nå er vi inne i 6pp og har ikm på mandag. Har ingen symptomer... Det er nok mest vanlig at det tar 6-12mnd.

Skrevet

Fant denne oversikten inne på babyverden:

Oversikten nedenfor er basert på tall fra USA og viser hvor hvor stor prosentandel av prøvere som ble gravid innen totalt 18 måneder

Innen første måned 25 prosent

Innen seks måneder 60 prosent

Innen ni måneder 75 prosent

Innen 12 måneder 80 prosent

Innen 18 måneder 90 prosent

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er inne i min 8pp nå. Men skal innrømme at vi har ikke vært så veldig aktive! Men jeg har nå gått til innkjøp av eggløsningstester og er klar for å virkelig prøve:)

Jeg sliter litt med syklusen etter p-pillebruk i 10 år, den er regelmessig men jeg spotter 7-9 dager før mensen og mistenker at det kan være et lite problem. Håper den sitter snart for oss alle:)

Skrevet

9 pp.....ventet egentlig TR - eller forhåpentlig ikke, på søndag, så håååååper jo ;-)

Skrevet

Klaffet ikke denne gangen heller gitt. da går jeg over i min 6 pp.

Skrevet

Er i 10 pp :) Har ikke funnet EL enda denne runden og hadde rar og lite mensen forige runde, har slitt litt med kvalme , så aner ikke om jeg er gravid eller hva som skjer.. har tenkt at det bare er innbillning som alle andre symptomer opp igjennom året som har gått... :/ Har testet etter EL siden dag 7 i syklusen , er på 14 nå fortsatt ikke positiv test! har bare 22 dagers syklus til vanlig :S kommer mensen 4 juni er vi i 11 pp og har prøvd 1 år da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...