a'Nöel Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Jeg er nå gravid ca 4+4, og lurer på hva slags symptomer dere andre har, som er ca like langt på vei? Merker dere at livmora vokser allerede for eksempel? Jeg husker fra forrige gang, at jeg hadde "strekkesmerter" i livmora, som da betydde at livmora vokser, og nå kjenner jeg det samme igjen. Jeg husker jo ikke hvor langt jeg var på vei forrige gang da jeg kjente dette, men jeg tror kanskje dette er litt tidlig? Har en mistanke om tvillinger jeg, hehe. Ikke bare pga dette, men også pga at jeg testet positivt nesten en uke før IKM... Ikm var igår, og jeg fikk positiv test forrige onsdag eller torsdag... Ellers er jeg bittelitt kvalm til tider, både om morgenen og midt på dagen (særlig når jeg er sulten). Kjenner ikke noe i puppene enda, men det kommer vel tidsnok Jeg skal ordne meg tidlig ultralyd, men når er dette vanlig å bestille? Tenker jeg vil ha den når jeg er rundt 7-8 uker på vei, bare så vi kan se et evt. bankende hjerte og sånt..
Arwen81 Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Hei Jeg er akkurat like langt som deg da (dersom jeg har regnet rett) 4+4 idag Jeg har hatt spente, hovne og ømme pupper fra ca en uke før IKM (det var det som gjorde at jeg trodde at jeg kunne være gravid, selv før jeg testet ), jeg har også til tider ganske merkbare smerter som ligner på menssmerter egentlig (mest på kvelden og natta), og da blir jeg også litt kvalm. Ellers ikke så mye, har hatt ganske store humørsvingninger, og vært litt trøtt, men er glad og fornøyd med å ha en liten spire i magen
SNURF 5 GUTTER Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Er 6+0 i dag og har testa posetift siden 8 dpo. Symptomer er oppblåst, små kvalm og såre bryst. Kjenner at det strekker og tøyer heile tiden.
Brillefint - Jadda! Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Var kvalm i uke 5-6 Nå er jeg kvalm igjen (uke 8) Vonde pupper TRØTT (Har kommet snikende siste uka) Ukonsentrert og surrete i hodet I dag har jeg vært å sett lille erta på UL! Gøy:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå