Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Hjelpe meg, barnehagen skal feire 17.mai med tog og musikkorps og full pakke. Hva i heiteste skal jeg kle på jr. da. Han er 5 år og liker å pynte seg når det er spesielle anledninger. Er det ok med en olabukse som han har hatt i barnehagen tidligere og en blårutete skjorte? Har 0 kr. til å kjøpe noe nytt for, som jeg egentlig hadde tenkt, pga. at vikarbyrået har tullet med lønna mi og nekter å utbetale meg resten nå så jeg må vente til neste mnd.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Ta på det samme som du ville tatt på på den "ekte" 17. mai og vask en gang ekstra.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Jeg tenkte Olabukse og skjorte, vi feirer det på 16.mai og frem til 12.30 er det vanlig dag for barna. Så de er ute å leker. Gidder ikke ødelegge fintøyet.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Kan ikke det. 17.mai i barnehagen feires den 16. og på den ordentlige dagen skal han ha på pendressen. Den tør jeg ikke å ta på han i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Helt vanlige klær tenker jeg! De skal vel leke og spise som normalt i barnehagen den dagen også?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 Hos oss er det vanlig at ungene (særlig jentene) pynter seg litt til 16-mai-feiringen, men man tar ikke på finstasen man skal ha på den ordentlige 17. mai-feiringen. Har ikke planlagt hva de skal ha på seg, men regner med at jeg tar noe som er litt finere enn vanlig. Blir nok kjole på jenta, og kanskje en skjorte på gutten. Får se hva slags vær det er.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #7 Skrevet 11. mai 2011 Kle på han rene og pene klær HEr er det tog først og så 17.mai leker i barnehagen etterpå, ville nok ikke sendt barn avgårde i fineste stasen da det garantert vanker pølser med ketchup og is
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #8 Skrevet 11. mai 2011 Mine har penklær som kan vaskes i maskin og som tørker over natt (festdrakter). De blir brukt i barnehagen også. Jeg ville uansett ikke kjøpt nye klær til dette. Bare bruk det peneste de har.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #9 Skrevet 11. mai 2011 I bhg til mini skal de feire 17 mai sammen med barneskolen. Her har vi fått beskjed om å ta med kun flagg, ellers trenger ikke barna pynte seg da de skal være ute og leke som om det er en vanlig dag etter de har gått i tog.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #10 Skrevet 11. mai 2011 Hos oss stiller derimot både barn og voksne i finstasen. Det inkluderer mange bunader og festdrakter. Veldig få dongribukser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå