Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, onsdag 11. mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det nøyaktig en måned igjen til termin - 31 dager :)

Vi gleder oss masse!

Formen er fremdeles upåklagelig :)

Hvordan står det til med dere andre spente ventende? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

74.... en evighet !! :0) Trekker fra 14 jeg og er optimistisk og tror at nr 3 også kommer 14 dager før termin. .. så 60 kanskje?! :0)

Formen... hmm... lite søvn... vondt i bekken.. hodepine... trett.. jaja det nærmer seg for hver dag :0)

Skrevet

11 dager.

Her gleder jeg meg til å forhåpentligvis bli kvitt bekkenløsninga snart. Føler meg mørbanket, og er klar for gode trilleturer etter fødselen! :o) Men humøret er godt, da. :o)

Skrevet

20 runde dager igjen til termin her :o)

Skrevet

4 dager over UL-termin

9 dager over menstermin.

Liker ikke!

Skrevet

I dag er det 2 dager igjen igjen, skal på sykehuset i morgen og de skal vurdere om fødselen skal settes i gang!!!

Skrevet

1 dag igjen:-) skal ha planlagt keisersnitt i morgen, pga seteleie og fostervann.

Skrevet

41 dager til termin, men legene truer med å sette meg i gang ca. 14 dager før pga babyens vekst. Spennende er det i alle fall - og jeg gleder meg til å få igjen kroppen min.

:-)

Skrevet

for mye fostervann, skulle det stå ;-)

Skrevet

7 dager over menstermin, 1 dag over ul-termin.

Skrevet

Termin i dag!! Kom snart da, lille snupp:-*

Skrevet

-7.....Ingen antydning så da er det bare å telle ned til ny kontroll fredag - og henvisning til overtidskontroll...

Skrevet

1 dag igjen! Skulle ønske noen kunne fortalt meg hvilken dato han kommer! Så hvis noen er synske, så værsågod å spå!!;)

Skrevet

59 dager! Dagene bare flyr unna :))

Skrevet

termin idag :):)

ble innlagt igår pga sv.forgiftning å venter spent på legene nå for om jeg blir satt igang eller ikke:):)

Skrevet

75 dager igjen :)

Skrevet

Jeg har i dag 1 dag igjen til termin. Vi er nå klar for at Casper skal komme til verden. håper det skjer noe før helgen. Har ikke lyst til å gå høygravid 17 mai. Lykke til alle sammen. Klem

Skrevet

I dag er det 30 dager igjen :) Det går fort. Vi gleder oss masse vi også.

Formen er litt varierende. Har en del vonde kynnere, og blir fort sliten.

Skrevet

65 dager igjen :)

Skrevet

16 dager. Dette går ikke etter planen i det hele tatt. Vi blir jo ikke klare til 17. maifeiring på denne måten :)

Skrevet

16 til KS. Ser enden på elendigheten nå. Blitt skikkelig lei siste uka, gleder meg til å kaste krykker, bli bedre av bekkenløsning, samt ikke være så framtung som nå.

Skrevet

3 dager igjen her! Ingen tegn på at det kommer til å skje noe i dag.... men man vet jo aldri!

Lykke til til dere andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...