Gå til innhold

Søker dagmamma i Bergen fra 18.mai til ut juli :)

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi har nettopp flyttet til Bergen og trenger fulltids dagmamma til Lykke 5 år og Fryd 3 år, fram til de begynner i barnehage 1.august. De er snille jenter, ganske selvstendige allerede, og leker fint sammen både seg imellom og med andre barn. De er adopterte begge to og den eldste forstår endel engelsk :)

Jeg begynner å jobbe 18. mai så vi vil gjerne komme i kontakt med interesserte snarest mulig. Vi bor på Hordvikneset og har jobb i Sentrum og på Haukeland, og både hjemme hos oss eller deg kan være aktuelt :) Vi blir glade hvis du kontakter oss veldig snart på 45 05 20 28 eller [email protected] :)

Fortsetter under...

Hei,

Jeg tar gjerne imot jentene, men vet ikke om dere synes det blir for langt å kjøre? Jeg bor på Straume i Fjell kommune, og passer for tiden på 2 gutter. De hadde synes det hadde vært kjempekjekt å få noen flere lekekamerater. Vi bor i ett hus med stor hage og en stor terrasse der barna liker å leke også. I nærheten finns det ulike lekeplasser. Jeg har lang erfaring med barn, har jobba i en engelskspråkig barnehage i 3 år, og har 5 egne barn, men 4 av har flytta hjemmifra, og ei minstejenta mi på 13 år bor fortsatt her:)

Hilsen Ranveig,

mobil: 41279267

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...