lille knerten Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 I dag satte akupuntøren både modnings og igangsettingsnåler på meg. Hun sa jeg ikke kunne forvente noe med en gang, men at hun regnet med jeg måtte ha det 2-3 ganger før noe kunne skje. Men i kveld har jeg virkelig vært dårlig i magen og det var jeg før forrige fødsel også, så kanskje.... Det er alltids lov å håpe, men terminen er enda neste to uker unna.
litensprell<3 Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Satt hun igangsettingsnåler fordi du spurte om det, eller er det andre grunner? Har tenkt å begynne med modnigsakupunktur (ikke helt enda), men lurer på om man kan spørre om det eller om man må ha bekreftelse fra evt lege/jm om at det er "greit", om du skjønner?
♥ Notie♥ Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Jeg testet også dette i går, men har foreløpig ikke kjent noe som helst effekt av det.. får ringe etter ny time i morgen, er 39+5 i dag. Vet ikke om det har noe for seg, men er verdt et forsøk, selv om det koster litt, iallefall her jeg bor.. Sunshine; her jeg bor setter de det ikke før du har passert uke 38, men det er en jordmorklinikk som gjør det så du trenger ikke noen bekreftelse fra andre. Vet ikke hvordan det er hvis du går til en vanlig akupunktør..
line3mann Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Hei. Jeg har vært fire ganger til sammen på modningsakkupunktur begynte når det var 2.5 uke igjen til termin. Jeg spurte når det var to uker igjen om han kunne sette igangsettings akkupunktur og det gjorde han. Jeg går hos en vanlig akkupunktur måtte ikke ha noe bekreftelse fra jordmoren. Nå har jeg termin i morgen. Har ikke tatt noen nåler denne uken. Trodde ting skulle skje i løpet av helgen:). Men har kjent mye at det jobber i livmoren både når jeg ligger og når jeg går. Skal til jordmoren i dag for å sjekke om det har modnet noe. får virkelig håpe det. for nå veier casper ca fire kg. Lykke til med fødsel. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå