Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Fikk akkurat beskjed om at en av mine ansatte har brukket håndleddet, og hun sier at hun ikke vet hvor lenge hun blir sykemeldt. Ettersom vi da er i en litt kinki situasjon, så lurer jeg på om noen her kan svare på hvor lang tid det tar før man eventuelt er tilbake på jobben? Burde jeg få tak i en vikar, eller tar dette bare omkring en ukes tid?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 spørs veldig på hvordan bruddet er, om hun må opereres eller ikke blant annet + hva slags jobb det er snakk om
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Vel, når jeg brakk, gikk jeg en uke - kanskje nærmere to
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Tusen takk for svar begge to! Hun måtte heldigvis ikke opereres, var visstnok et "rent" brudd. Men søkte på nettet på brukket håndledd, og der stod det at man måtte gå med gips i opp mot 6 uker.... og da ble jeg litt engstelig;) Måtte dere gipse? Er forresten kontorjobb, men ikke så enkelt å komme seg på jobb i bil med brukket håndledd.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Kinki situasjon... mente du kinkig? Hehe Jeg brakk håndleddet da jeg var rundt 11 år, hadde gips på i 4 uker. Var jo ikke sykemeldt, for det første var jeg 11 år og for det andre var det midt i sommerferien! Åh, for et bortkasta brudd i min høyre hånd...*sukk*
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 Gikk med gips i 6 uker. Ble gipset fra rett nedenfor albuen og ned til knokene på fingrene. Så er nok ikke så lett å sitte på kontor, da jeg regner med hun bruker en del pc. Ble også sykemeldt en uke etter gipsen ble tatt av pga at jeg skulle få tilbake litt av musklaturen i hånden. Hånden blir veldig "død" når den ikke har vært i bruk på 6 uker.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #7 Skrevet 10. mai 2011 Haha, det er litt for sent for meg skjønner jeg... dumt hvis et brukket håndledd fører til en kinki situasjon;)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #8 Skrevet 10. mai 2011 Hehe, kommer helt an på hvor sexy legen er, det!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #9 Skrevet 10. mai 2011 Jeg tror du må belage deg på vikar, i MANGE uker. Min mor børt armen rett over håndleddet for flere måneder siden, og er fortsatt ikke bra. Gikk med gips i 6 uker, og er vel nå på 10-12 uken etter bruddet. Armen fungerer ikke slik som vanlig enda.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #10 Skrevet 10. mai 2011 Har også brukket håndleddet og gikk med gips i 5-6 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå