Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 er det for tidlig å kjøpe sandkasse til en som nettopp er fylt 1 år?:S
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Jeg kjøpte sandkassa når eldste var rundt ett halvt år. Jeg syns det er kjempegøy selv, så det var kanskje mest til meg. Men hun styra og ordna sammen med meg.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Ikke i det hele tatt. Vi har vært i sandkassa nesten daglig den siste mnd, bøllefrøet er 15 mnd.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Guttungen ble halvannet ifjor sommer og han lekte masse i sandkasse. I år så er det kun en ting som gjelder og det er sandkassa Hadde absolutt kjøpt hvis dere har muligheten til det. Eller så er det jo mange fine lekeplasser og barnehager på ettermiddagn rundt om.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 jeg har hatt med mitt barn på 9 mnd i sandkassa.. jeg TROR det kan stimulere litt, sanser osv, la de kjenne og ta på sanden er bare sunt og morsomt for de... ... jeg passer litt på da da vi er på offentlige plasser at det ikke er noe dritt der poden sitter, OG at han ikke tar noe sand i munn... Han tar en neve med sand, og slepper det igjen, tror han syns det er litt rart og morsomt....
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #7 Skrevet 10. mai 2011 selvsagt ikke? Men hadde kjøpt med lokk slik at det ikke blir kattemøkk i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå