Gå til innhold

Når synes magen? (2.gangs)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt normal, ikke overvektig eller helt siltynn. Når kan jeg forvente at magen synes? Er litt problematisk i forhold til jobb og familie om når jeg skal fortelle den gode nyheten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei , Jeg fikk min datter for et år siden å nå er jeg 6+2 .

Magen har allerede vokst noe men for det meste er det oppblåst mage , spesielt på kvelden.

Jeg tror magen synes tidligere ved andre gangs , men hvor mye tror jeg er veldig individuelt.

Lykke til ;)

Ps er str 38 så ikke syl tynn eller tykk jeg heller

Skrevet

Takk for svar, noen andre?

Skrevet

er nå 10+2 og har en skikkelig kul på magen om morningen, og det viser for de som vet.. jeg fikk en gutt for 1,5år siden, da kom ikke magen før i uke 32! nå ser jeg ut som jeg gjorde i uke 32 sist!

livmora ble målt til å være 17 cm over skambenet på kontroll i dag.. :S ser for meg at det er tre inni der.. haha.. er heller ikke overvektig.

Skrevet

Jeg er 8 uker og 5 dager på vei idag med andremann. Flere har allerede legget merke til at jeg var gravid, på jobben også hvor jeg gjør alt for å skjule..

Jeg tok faktisk UL for å sjekke hvor lenge har jeg kommet pga av størrelsen på magen - men nei, det var 8 uker og bare en foster :)

Jeg har også normal størrelse (38) og første gangen var det ingen ting å se før det har gått minst 4 mn..

Skrevet

Samme her, er 8 uker og føles som som jeg er 5 mnd på vei, hadde ikke mage før den tiden sist, så føler meg stor til og være såpass kort på vei:)

Skrevet

Jeg er 5 uker på vei og kan ikke tru hvor fort magen kom denne gangen. Når jeg gikk med første mann, så kunne jeg gå i mine egne klær langt uti graviditeten, men det kommer jeg ikke til å klare den gangen... Jeg var i størrelse 38 før jeg ble gravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...