Gå til innhold

Noen førstegangsgravide 40+?

oslo2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er i samme situasjon som deg, er 40 år og har ingen barn. Har riktignok vært gravid 3 ganger før, men mistet alle gangene (MA)

Nå blir det oppfølging av spesialist i hele svangerskapet, og forhåpentligvis sitter spiren lenger enn de 6-9 ukene jeg har vært gravid tidligere.

Hvor mange uker er du på vei?

Hei! Takk for hyggelig svar. Er selv i min 10 uke nå, og krysser fingrene for at det går bra videre også. Har aldri vært gravid tidligere, så dette er jo ekstra stas! Gleder oss veldig, og er glade for hver dag som går...Har time til genetisk veiledning den 23 mai, og er selvsagt spent på det også. Tenker å ta duo testen og ultralyd i uke 12...Drøyer med fostervannsprøven såsant resultatene fra duo testen er bra. En helt ny verden å forholde seg til, men SÅ spennende..Hvor i Norge bor du? Hilsen Oslo2

Hei, hei,

Blir snart 40 og venter mitt første barn. Har vært gravid 3 ganger tidligere, men mistet. Denne gangen ser heldigvis alt ut til å gå bra :-), er i uke 16 nå og har senket skuldrene. Vi har vært på duotest og den viste ikke noe galt.

Hyggelig å kunne utveksle erfaringer med andre :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...