Gå til innhold

Butikker i Oslo som selger Name-it klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter en brudepikekjole som er en utgående modell, derfor får ikke butikkene inn fler av den. Må dermed ut i butikkene og se om noen kan ha den inne (har funnet den ett sted, men ikke i rett størrelse).

Kan om nødvendig bevege meg litt ut av Oslo også (tenker Bærum/Asker eller Lillestrøm/Lørenskog-områdene).

På forhånd takk for tips!

Skrevet

Er en på Sandvika Storsenter, og en på Bekkestua. Den på Bekkestua er ikke Name It butikk, men selger klærne av det merket.

Skrevet

de har jo på byporten. sukkertøy butikken har de på ski. lambertseter har en...

Skrevet

sorry, ikke ski, men vinterbro

Skrevet

På byporten har de en Name-It butikk

Skrevet

Elle Melle på Manglerud senter har.

Også var det i hvert fall tidligere en butikk på Grünerløkka (Markveien??) som het Barnehuset eller noe sånt, som hadde en del Name-It.

Vet også at en butikk i Asker har, men usikker på hvilken, kanskje Lille Piraja eller hva den heter.

Skrevet

Takk for svar! :) Da blir det nok en tur sørover til manglerud og lambertseter i morra.

Hvis noen vet om fler hører jeg gjerne om det! :)

HI

Skrevet

Har du ringt alle Name-it-butikker i Osloområdet og spurt? Det hadde jo spart deg mye tid, ring heller butikken og hør om de har!

Skrevet

Er en butikk på Tveita som selger Name-it!

Skrevet

Sukkertøy heter butikken på Tveita. Det er en Sukkertøy-butikk på Kolbotn torg også!

Skrevet

De har IKKE name it på hverken vinterbro eller kolboten , de er nedlagt .

Skrevet

Jeg vet ikke helt alderen på deg, men du har vel hørt at det finnes en butikk som heter NAME IT ???????? Herregud, blir helt paff av slike hysteriske mødre som ikke kan bruke internetten til noe annet enn å skrive på slike forum. Haff...!

Skrevet

Hva slags brudepikejkole er du på jakt etter? Og hvilken str?

Skrevet

Jeg er 29. Vet ikke hvor gammel du er heller, men du visste kanskje ikke at NAME IT (hvorfor roper du?) klærne også selges av andre butikker?

HI

Skrevet

Takk forresten til alle dere andre som svarte! :)

Jeg fant kjolen min på Tveitasenteret (der butikken altså heter Sukkertøy, og ikke Name it).

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...