Gå til innhold

Vært hos jordmor idag :))) 32+5 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt var helt fint, bortsett fra at jeg går ned i vekt da, ikke opp... Men det kommer nok tilbake ;) Magemål var helt fint så =)

Glemte bare å spørre om en ting, kommer noe slim nesten hver gang jeg er på do for tiden. Fargeløst, så jeg vet ikke om det har sammenheng med de kraftige kynnerne, murringene og ryggsmertene jeg har hatt en stund nå...

Er 3 gangs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at alt var bra, tross vektnedgang :o)

Jeg vet heller ikke hva det slimet betyr. Er jo vanlig med økt utflod, så er jo kanskje det..

Lykke til videre! :o)

Skrevet

Nei det er ikke utflod... Det er mere som gele, og kommer kun innimellom... Skulle ringe jm idag og spørre, men det glemte jeg jo ;p

Skrevet

Jeg har det samme som deg, hvitt, eller gjennomsiktig slim som kommer, noenganger pittelitt blodstriper i.. jeg lurer på om det kan være slimproppen men nå har jeg snart hatt det i 2 uker så vet ikke helt..

Er 33+6 idag. Godt vi er to da selv om jeg ikke kan hjelpe hehe

Du må oppdatere dersom du ringer jordmor imorgen :) Lurer veldig jeg også

Skrevet

Hos meg er det ihvertfall slimproppen...men den kan gå uten at det skjer så mye mer også...og ikke minst litt etter litt :)

og jeg har begynt å gå ned igjen i vekt siste uken...stått stille i 2 uker og ned nesten 1 kg siste dagene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...