Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hei!

Jeg har termin 23. desember og er gravid med mitt 3. barn :)

Og JAA jeg har fått mage... MEn koser meg bare over det... er riktig så stolt der jeg går rundt og klapper meg på magen ;)

Vi gleder oss masse. Har fortalt det til ungene og så. Har en sønn på 10 år og en datter på 3 år... Så vi gleder oss alle fire... :D

Hei! venter nr 4 med foreløbig termin 19.desember. har hatt oppblåst mage siden uke 6 og yngste jenta mi har allerede kommentert at 'det ser ut som du er gravid' -uten at jeg har bekrefta det til ungene enda. Formen er jevnt over dårlig... kvalm hele døgnet, men får i meg nok mat og ingenting kommer opp, så det kunne vært verre ;)

Fant ut igår at jeg er 10uker på vei. Ble sendt på ul idag pga smerter i magen og da fikk jeg termin 10.12. Har ingen symptomer somjeg merker noe til og har hatt "mensen" mens jeg har vært gravid så det kom som et lite sjokk da jeg fikk vite av legen at jeg er gravid. Har ingen mage ennå, men den kommer nok tidsnok

Vi har en gutt på 2år fra før

Hei

Har termin i desember - ca 10.12. Men den endrer seg sikkert når jeg har fått vært på UL.

Har vært kvalm og veldig trøtt de siste ukene, og faktisk slitt litt med magen, så jeg er redd dette ikke går veien denne gangen heller. Har mistet 3 ganger siden vi fikk vår felles første for 4 år siden..

Har en sønn på 4 år, og ei stedatter på snart 12, så dette er spennende for oss alle.

Magen min er ikke noe større enn den er til vanlig, men jeg er mye oppblåst og har som sagt hatt litt vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...