Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 I går ville han ikke ha mat etter kl 16 om dagen så det endte opp med at jeg måtte mate han i søvne om natta. Han er snart 4 mnd og er flaskebaby. I dag tidlig fikk jeg i han frokost (150 ml mme) og så til lunsj ble det en flaske til og en fruktmos. Da var kl 11.30. Og etter det har han ikke ville spise før kl var 19 i kveld. Blir litt bekymra når han nekter. Og han hylgriner hvis han ikke får sitte. Legger vi han ned blir det krise og han skriker seg helt varm. Han vil heller ikke sove. I dag har han hatt bare EN lur på ca en halvtime og det er alt. Samme i går også. Tenkte at det kan være tenner men det kom så plutselig og ingenting hjelper uansett. Forslag til hva det kan være? Han har fått grøt og fruktmos ganske lenge så er nok neppe at han reagerer på det nå.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Huffda, ikke noe moro :/ Tenker kanskje ørebetennelse? Da kan de ihvertfall få veldig vondt når de ligger flatt vet jeg, pga trykk i ørene...
littlefairy Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Ja kanskje ørebetennelse, eller kanskje han reagerer på varmen? Her vi bor har det hvertfall vært supervarmt de siste to dagene, og merker at mini her ikke virker like sulten som han pleier. Men skjønner godt du blir bekymra når han gråter så fælt. Og ellers, har du sjekka feber, bleiene er våte og alt annet ser bra ut? Hvis han ikke vil ha melk, kanskje du skulle prøvd å koke og avkjøle litt vann på flaska å se om han får i seg litt. Og siden han har sovi veldig lite kan det jo hende han er superovertrøtt også og enda vanskeligere å få til å sove, og dermed også "krakilsk"... Sånn blir hvertfall gutten her i gården Uansett, lykke til, og "god bedring" til lillegutten din!
Flaggermusa Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Jeg tenkte på varmen jeg. Hvis det har vært like varmt hos deg som det har vært her. Man mister jo fort matlyst når det er så varmt.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2011 Tja, kan nok være varmen også men tror ikke det er det som er hele grunnen. Han hadde litt feber i natt. Men ikke så mye så jeg ser bare på det som om at han var litt varm bare. Men kanskje jeg skal bestille time til han hos legen hvis han ikke er bedre i morra. Han hyler med mindre han får sitte litt i fanget og får sukkervann. Det er det eneste han drikker. Bleiene er våte heldigvis.
Vårgutten-08 <3 Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 Høres ut som ørebetennelse! Bestill legetime imorgen dersom han ikke virker bedre.
Mjølkekua Skrevet 11. mai 2011 #7 Skrevet 11. mai 2011 Synes også det høres ut som ørebetennelse.. Hvis det er tilfellet (og legen kan lite gjøre med dette, da de ikke lengre foreskriver antibiotika for dette), så vil jeg anbefale deg en tur til kiropraktor. Jenta mi, samt nevøen min, har blitt kurert over natta med hjelp av kiropraktor. God bedring!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2011 stemmer det. Takk for tips mjølkekua
susa :) Skrevet 11. mai 2011 #9 Skrevet 11. mai 2011 sjekket for refluks? da kan de få veldig vondt når de legges på ryggen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå