klar for 3? Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Hadde dere noe smerter? Er 5+1 i dag, men begynte å spotte brunt nå. Har hatt det på følelsen hele tiden siden jeg ikke har noen symptomer. Jeg har ingen smerter. Hadde kanskje trodd det. Og bør jeg undersøkes eller ordner kroppen opp selv?
TurboMaria Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Jeg mista i uke 4. Begynte med brun utflod og så fikk jeg et par dager med friskt blod, omtrent som en vanlig mens. Jeg hadde ingen smerter. Trodde det var en vanlig menstruasjon, for jeg testa ikke positivt før etter at jeg mistet. Så jeg fant ikke ut før jeg var i uke 7 at jeg hadde mistet. Jeg fikk det bekreftet med blodprøver. Kroppen ordner opp i slikt selv, men hvis du er usikker på om det er en abort eller ikke så ville jeg tatt en tlf til legen. Lykke til:)
*Sammy* Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Jeg hadde en medisinsk abort i dag etter missed abortion, skulle være 13 uker nå på søndag, men begynte å blø på lørdag, dro på legevakta på søndag og videre på ul på mandag, hvor det ble konstatert dødt foster, altså fostret hadde vært død i noen uker (døe vel ca i uke 8-9) uten at kroppen hadde fått det med seg. Her ble det som vanlig fødsel og det kom ut en bitteliten baby helt ferdig! Og ja det var like vondt som å føde, fikk alle smertestillende de hadde både piller og iv, uten at det hjalp.. Seriøst det mest forferdelige og mest uhumane abortmåten jeg har vært med på!1 Sitter her fortsatt med rier 13 timer at fødselen ble satt i gang.. Er vel bedre når kroppen klarer å ordne opp selv, håper det er tilfelle hos deg, for dette unner jeg INGEN å oppleve!
klar for 3? Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2011 Huf da, kjenner en annen som mistet i uke 13 og vet at det ikke er noe kjekt. Jeg er veldig glad for at kroppen ordner opp såpass tidlig, så kan jeg starte på nytt.
lida74 -G10-spire- 24.01.12 Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Ikke ta sorgene på forskudd:-) Det er mange som spotter brunt og til og med blør kraftig, som fremdeles har et "sprell levende" foster i magen. Hvis du er usikker, så er det bare å ta en ul så blir du sikker. Det er jo ikke så lenge før hjerte skal begynne å slå på den lille nå. Tenk positivt så lenge du ikke har fått noe annet bekreftet. Jeg gikk et helt svangerskap uten å kjenne noen symptomer. Fikk selvfølgelig sparking etterhvert, men ingenting annet. Håper at alt går bra med deg.-)
klar for 3? Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2011 Har nok mistet. Slår ikke lenger ut på G-testene. Men takk for oppmuntringen. Jeg er ikke veldig lei meg. Det var 1pp og hadde ikke regnet med at det skulle klaffe i utgangspunktet.
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 jeg testet SVAKT positivt med cb onsdagsmorgen og torsdagsmorgen. men begynte å blø lyst rødt blod onsdagskveld. blør enda. og det er blitt mørkere blod med litt levret blod. og blør MASSE. to bind i natt. Så her er det ikke håp lengre. så her er d bare å hive innpå med vitex og gå på nattevakt i helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå