Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg brukte det da jeg hadde IVF for tre år siden, og det endte i en nydelig datter. Vet jo ikke om babyklisteret hadde noe effekt egentlig, men det ødela ihvertfall ingenting ;-) Nå når jeg er igang med fryseforsøk bruker jeg det igjen, tørr ikke la være ;-) Men har en uke igjen før jeg skal teste, så vet ikke enda hvordan det går denne gangen.

Jeg var aktiv herinne i 2008 -2009 og da vet jeg det var mange som brukte det... :)

Jeg har googlet litt, og jeg ser at det er flere jormødre og leger som annbefaler dette fordi det hjelper på livmorveggen...

Så jeg må bare prøve :)

Å det var jo gode nyheter du og kommer med :))))

Tar du 10 dråper 3 ganger daglig?

Annonse

Det var her jeg kjøpte også :-) Ja, jeg tar 10 dråper morgen, middag og kveld. Da jeg hadde IVF begynte jeg etter uttaket, denne gangen begynte jeg etter UL før innsett, altså noen dager før innsetting. Dersom jeg blir gravid denne gangen fortsetter jeg nok med det til flasken er tom, det gjorde jeg forrige gang også.

Hei!

Jeg var her inne og sneik litt, da jeg såg dette inlegget ;)

Jeg bestilte babyklister fra Danmark på mitt 4. forsøk. Sitter nå her med en aktiv liten krabat i magen og 28 uker på vei.

Om det var dette som gjor det får jeg vel aldri svar på... men etter snart 10 år som prøver, kommer ihvertfall prinsen om litt under 3 mnd.

Masse lykke til ihvertfall:)

Hei :)

Jeg brukte det i to ivf-forsøk og lykkes på siste forsøk kombinert med akupunktur :) Da festet gulleggene seg hos meg.

Det skader absolutt ikke å prøve :)

Jeg begynte med det en uke før egguttak og helt fram til positiv test.

10 dråper 3 ganger daglig (siste uken tok jeg 15 dråper, leste det et annet sted - ble litt desperat)

Så her blir det tvillinger 2.desember :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...