Gå til innhold

kromosomprøver

Anbefalte innlegg

Hei :) Regner med det er mange som har tatt kromosomprøver? Slik jeg har forstått det er det noe alle som skal igjennom iallefall ICSI må ta? Vet ikke med prøverør metoden? Vi skal mest sannsynlig gjennom ICSI, å venter nå på kromosom prøve svar. Er nå gått 6 uker, å er uuutolmodig! Hehe :)

Ventet dere lenge før dere fikk svar? Er så utolmodig me hele greia nå, at jeg snart sprekker, klarer ikke tenke på annet om dagene. Off, lett skal det ikke være!

Noen som vet om dette er "siste" ledd i programmet før selve forsøket starter?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143213967-kromosompr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ikke alle tar kormosomprøver dersom det ikke er noen grunn for å gjøre det, grunnen til det er som jeg har skjønt det, er at det er en dyr prøve å ta.

Prøvene skulle ta ca.8 uker, men vi måtte vente endel uker lengre på grunn av ferie..

Om det er siste ''ledd'' i utredningen, kommer an på hva de finner ut av de.

Selv hadde jeg en kromosomfeil, og før vi fikk komme i gang med noe som helst var det ny runde med full utredning av Genetisk avd. på sykehuset.

Kan jeg spørre hvorfor dere tar testene?

Okei, takk for svar :) Fikk beskjed på telefon, samt at det stod i brevene fra sykehuset at vi måtte ta prøvene, å slik som jeg forstod det er det pga vi skal igjennom ICSI. Hos oss er alt fint med meg, er mannen som har dårlige svømmere. Så er ikke noe spesiell grunn for at vi måtte ta prøvene. Vi tilhører UNN Tromsø da, vet ikke om det er noe forskjell på rutinene fra sykehus til sykehus?

Er bare så fryktelig utålmodig om dagene, denne prosessen kjennes godt på kroppen å psyken altså! Nå er det gått 6 uker, å håååper det kommer noe svar snart :)

Masse lykke til videre for deg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...