FirstAidKit Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Skal på ny UL idag. Etter 11 dager med brun spotting/brun utflod, så klarer jeg ikke vente lenger. Jeg har en dårlig følelse, og vil vite om det er snakk om en MA før vi reiser på ferie på fredag. Hadde en frisk blødning uten smerter på fredag 29.april, dagen etter var jeg på UL for å se om det var liv i magen, noe det var. Fint lite embryo med bankende hjerte. Gynekologen sa jeg ikke trengte å bekymre meg, men siden jeg fremdeles har brun utflod, så klarer jeg ikke la være. Så om 1,5 time skal jeg endelig få svar. Blir det vin i ferien eller blir det baby i desember...
FirstAidKit Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2011 Da har jeg vært på UL! Det var utrolig godt å få gjort det. Spiren lå der med bankende hjerte. 2,35 cm og målt til uke 9+1, noe som stemmer på en prikk! Rørte til og med på armene mens vi tittet på Gynekologen tok en GU i tillegg, og fant ut at jeg har en lettblødende livmortapp. Så jeg skal bare regne med at det kommer litt blod og brun utflod i løpet av svangerskapet. Det er så utrolig deilig å vite at ingenting er galt!!! Så nå skal jeg senke skuldrene og dra på en herlig ferie med mannen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå