Gjest Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Hvis så, er det noen som kan svare meg på noen spørsmål? 1. juni tar jeg etter all sannsynlighet over som daglig leder i jobben min, men nøkkeltallene er ikke helt bra. Hvordan skal jeg få ned disse? Planen er ¨ha ansattutgifter på 30.000 i mnd (ikke jeg som har bestemt disse tallene), men sånn som det er nå er utgiftene på over 35.000 i mnd. Det jeg tenker da er at jeg skal jo så klart jobbe 100%. De andre jobber deltid og 2 er tilkallingsvakter. Det jeg vurderer er å anbefale de to som er tilkallingsvakter å finne en jobb til da de må regne med å bli satt opp mindre på listene. Noen som har forslag? Jeg vil få ned nøkkeltallene og få alt til å gå rundt i bedriften
bebebe Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 er 30.000 inkludert din lønn?? jeg hadde ikke ville anbefalt de å finne seg ny jobb.. tenk hvis du blir sykemeldt da og så har dine ekstra ansatte full jobb andre plasser? det spørs jo også hvor mange timer de har på kontrakten sin for de må jo få timene sine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå