Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på snart 4 mnd som har fått litt flaske innimellom helt siden han var født. Det har gått helt fint, helt til nå. Den siste uken har han fått litt tillegg om kvelden og hver kveld har han våknet etter 2-3 timer og vært hysterisk. Da har det vært masse rap som har sittet fast og ikke kommet opp etter han har fått flasken. Jeg har små tutter med bare 2 hull i så det kommer ikke for mye om gangen heller. Har prøvd både Avent og MAM flasker. I går lot jeg vær å gi han flaske og da sov han i 6 timer før han skulle ha mat. Våknet så vidt etter 3 timer men da roet han seg med smokken. Skjønner ingenting, for det har ikke vært et problem før. Kan jo være det er NAN han får mye luft av, men det er liksom bare nå i det siste det har skjedd så det er jo litt rart. Noen som har noen råd? Må kunne gi han litt flaske innimellom når jeg skal ut av huset en kveld i ny og ne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å rap han enda oftere underveis og kjøp fennikelte å gi han. det funker med engang :) Hadde nok prøvd å bytte merke til collett f eks hvis det ikke bli bedre.

Skrevet

Du kan jo prøve dr brown flasker.... de er utviklet til kolikk barn og har et ventil system. Jeg bruker det til min og hun får bare flaske. Verdt ett forsøk;))

Skrevet

medela og dr.brown sine flasker anbefales:)

Og rape flere ganger i måltidet, sette han/henne i vippestolen etter måltid. være tålmodig med rapingen etterpå!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...