☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Hadde min siste mens 30 april. Fjernet hormonspiralen min 5 mai. Har i 2 dager nå hatt svake mensen smerter og igår ettermiddag når jeg var på do kom det slim på papiret (med bittelitt blod i) vet ikke om det var eggløsningslimet eller om det rett og slett var restene fra sexen kvelden før (beklager detaljene) Når jeg taster inn min siste mens på nettet får jeg opp at jeg har eggløsning 14 mai og at min fruktbare periode er 11-16 mai. Men blir så forvirret av disse mensensmertene jeg har. Er også litt hormonell kjenner jeg... Hadde en liten blødning på søndagskvelden (friskt blod) var litt i trusen men ikke mye og kom litt på papiret men ikke mer enn det. Blødde en dag etter jeg tok ut spiralen så tror ikke den siste blødnigen har noe med det å gjøre. Er det bortkastet å kjøpe en eggløsningstest å teste meg idag? Føler liksom at jeg har så mange symptomer på eggløsning og skjønner ikke hvorfor jeg skal ha stikkninger/mensensmerter nå om det ikke er eggløsning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå