LykkeligmedBabY Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 bare lurer siden jeg vurderer å gi gutten vår på snart 2 mndr det, trenger noen medisiner som jeg ikke kan bruke når jeg ammer, trist men må vel bare innse det. Men lurer fælt på om de får mer vondt i magen av mme?
ALIICE Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Det er absolutt ingen forskning som har påvist at babyer får vondt i magen av mme! Sjansen er vel heller at de får mer vondt i magen av mm, siden de ikke tåler alt som mor spiser! Min har fått mme fra han var 3 dager gammel og er verdens roligste baby som har sovet natta gjennom (20-06), fra han var 8 uker gammel:) Rake motsetning til storebror som kun fikk mm i 4 måneder. Jeg anbefaler flaskemating på det varmeste, synes det er lettvindt og koselig:) Slipper å være redd for at han ikke får nok mat og slipper å være redd for å få brystbetennelse, trøske, osv.
LykkeligmedBabY Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2011 så bra:) Hvordan sjonglerer du måltidene? Jeg er livredd for at han skal skrike og bli sulten, blir veldig stresset av det. Vanskelig å vite nøyaktig når han blir sulten, stort sett hver 2. time..sover hele natten her også. Er det slik at når de først har fått mm så er de vant med dette, og da kan det bli problematisk med mme (mht magen)?
mamman til lykke Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 eg jir jenta mi litt av begge deler, å hun får faktisk mer vonnt av mm enn mme, for eg pleier å blande litt malt i melken noen ganger til dagen å det jør susen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå