Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Han har en på 14 fra før, sammen har vi en på 5 og en på 3. Jeg trodde jeg var fornøyd med det,men i det siste kjenner jeg at jeg veldig klar for en til! Men, er jeg egentlig det?? Nå når de minste er blitt så stor, orker jeg gå gjennom babyperioden en gang til? vi fikk to tette for at de skulle ha hverandre oppigjennom, vil jeg da plutselig ha en til etter nr 3? Når vet man at man er ferdig? Han sier at han kan få en til om det er det jeg vil,men innerst inne tror jeg han er fornøyd med de vi har..og det er jo jeg og,men det hadde vært kjekt med en til! Det hadde virkelig det! Men, alt er jo lagt opp til 2 voksne og 2 barn..biler, ferier, uansett hva du skal er det jo greit med hver sin unge å ta annsvar for..Huset vi bor i...osv. Tenk hvist nr 3 var tvillinger! Eller syk..da ville jeg følt at jeg sviktet de vi allerede har " bare" fordi jeg vil ha en til som kanskje ville krevd mer av meg en de var villige til å gi.. Nei, vet ikke jeg, hva sier dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå