Gå til innhold

Dere som ikke vet kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tror dere dere vil reagere når dere får vite det etter fødselen?

VI er livredd for å bli skuffet, selv om vi egentlig ikke har noen spesielle ønske om kjønn. Håper veldig på en frisk baby denne gangen!

Var på kontroll i dag og ut fra hjertelyd har jeg en liten mistanke, men skal selvfølgelig ikke stole på det. Ellers har jeg ingen peiling. Ingen magefølelse heller...

Vi blir nok ikke skuffet når babyen først er der, tipper vi har nok å tenke på da, men er litt redd for det uansett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi vet ikke kjønn, og har ikke visst det med de tre andre heller :) vi har tre jenter fra før så mange lurer på om vi blir skuffet om det viser seg å være jente denne gangen også... men den følelsen du får når den lille kommer ut uansett kjønn er så overveldende for vår del at det spiller ikke noen rolle, og så lenge babyen er frisk så bryr vi oss ikke om det er det ene eller det andre....

det er kjempe spennende når du akkurat har fått den lille på magen å skal se hva det har blitt :)

det er lov å ønske seg det ene eller det andre, men det viktigste er at den lille er frisk.man kan ikke bli skuffet mener jeg for det er ett uskyldig lite vesen som ikke har bestemt at den skal bli født inn i denne verden...

tror at når den lille kommer ut er dette med kjønn glemt hos dere også og dere bare nyter den lille... :))) skal se dette går supert når dere er i mål :)

lykke til :)

Skrevet

Ja jeg regner også med det. Hadde kanskje vært anderledes om vi hadde hatt et veldig ønske om et spesielt kjønn.

Vi krysser bare fingrene for at babyen er frisk, så får vi ta det derfra.

Lykke til til deg også!

Skrevet

Så lenge babyen er frisk og kommer ut er nok jeg fornøyd... Har ingen fra før av, og har ikke ønsket meg noe spesielt kjønn nå heller. Var egentlig mannen min som ikke ville vite kjønn, og det var ikke så viktig for meg heller. Det var mer enn spennende nok på UL å telle fingre og se hjerte slå. Men har fått noen kommentarer på at jeg er rar som ikke vil vite..

Skrevet

Vil du ikke vite kjønnet før fødsel eller så de det bare ikke på ul? Jeg får vite hvilket kjønn det er om en uke, da skal jeg på 3d ul. Har ei jente fra før, og denne gangen hadde det jo vert stas med en gutt. Flott å få muligheten til å ha en av hvert kjønn. Men det er jo selvfølgelig like stas med to jenter (: Slipper jo å kjøpe så mye nytt tøy o.l Føler meg så heldig som har muligheten til å få barn at jeg ikke blir skuffet uansett hva det er. Forstår jo selvfølgelig de som ønsker seg et bestemt kjønn, men synes egentlig disse burde tenke litt mere på at det ikke er alle som er så heldige at de kan få barn, og tenk hvor grusomt det må være.. Nei, heldige er vi som får oppleve denne fantastiske gleden over å kunne få barn, uansett hvilket kjønn de er (-:

Masse lykke til, du kommer nok til å bli superfornøyd uansett skal du se!

Skrevet

Jeg tror nok ikke vi blir skuffet, er bare litt redd for det.

Men for det første har vi ingen ønsker om ett spesielt kjønn, vi har brukt noen år på å bli gravid og har en fra før som ikke er frisk.

Så en frisk baby er mer enn vi tørr ønske oss.

Vi har også selv bestemt å ikke vite kjønn.

Det blir nok bra uansett:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...