TurboMaria Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Syklusen min er litt på bærtur akkurat nå pga en nylig SA. Men jeg er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning rundt onsdag for to uker siden, altså rundt 27 april. Nå på lørdag hadde jeg en liiiiten blødning. Kom bare litt på papiret, og det var på en måte rosa. Så ut som utvannet blod. Kan det ha vært festeblødning? Jeg testa på lørdag og i går, begge negativ. men siden jeg ikke vet når ikm er.
TurboMaria Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #2 Skrevet 10. mai 2011 I de siste dagene har jeg hatt mensmurringer også, så jeg er stadig på do sjekker etter blod, men foreløpig ingenting.
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Leste at festeblødning kommer ca. 5-12 dager etter EL, og siden du ikke har hatt blødninger etterpå så kan det jo være en festeblødning dette her.. Krysser fingrene for deg! Jeg hadde selv SA 6.april, og gynekologen sa at jeg kunne få litt småblødninger innimellom, men hvis du ikke har blødd på en stund, ville jeg heller tenkte festeblødning. Venter selv TR i disse dager. Var på sykehuset 27. april og da sa legen at jeg var midt i syklusen, og det er jo snart to uker siden.Ømme pupper de siste dagene, og murringer, så spennende dette
TurboMaria Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2011 Alt for spennende spør du meg;) Ingen andre symptomer enn mensmurringer enda, så det kan jo være TR som er på vei. Men håper det er noe annet;)
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 Jeg opplever nesten det samme som deg nå, og har hatt skikkelig mensvondt og hodeverk, men veldig lite blødninger. Klarer ikke å bruke tampong, pga at det er såpass "tørt". Mye skrik og lite ull med andre ord.. Puppene er litt ømme, men magen er ikke oppblåst slik den vanligvis pleier å være rundt TR. Jeg leste at det var vanlig å ha en kraftlig mens etter Cytotec-kur, slik som jeg har hatt, og lurer derfor på hva dette egentlig er.. Hadde forøvrig en blendahvit graviditetstest (billigtest) idag tidlig.. Har det skjedd noe hos deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå