<3 duracellkanin <3 Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 jeg har en liten tass på 3 mnd, og han har et stooort behov for mat jeg fullammet frem til for ca 1 måned siden. da strak det ikke til lenger siden han er veldig sulten. jeg ammer fortsatt 4-5 ganger om dagen men det er nok litt lite melk siden han blir sulten igjen med en gang. når jeg gir ham flaske er han mye roligere og er veldig fornøyd men nå de siste 5-6 dagene har han begynt å spise ekstremt mye mer. det virker som nan1 ikke er mettende nok for han. han vil ha 200 ml 6-8 ganger om dagen selv om jeg ammer i tillegg. og han får grøt til kveldsmat. da tenkte jeg kanskje at nan2 er litt mer mettende? noen som vet? eller er det noe i innholdet som gjør at jeg absolutt må vente en måned til? han er fin i vekten og er en glad og fonøyd gutt, men det hadde vært godt for han å bli mett også tenker jeg da..
abella Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Vi ga Hipp og den er fra 4 mnd. Innholdet av bla jern og stivelse er større, derfor skal i teorien babyene bli mer mette. Men det stemte ikke for oss. Han drakk like mye av Hipp 2 som av nr 1. Jeg ville hørt med helsesøster hvis jeg var deg.
<3 duracellkanin <3 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2011 ok takk for svar. forstår ikke helt hva som er galt med dib i dag :S for jeg postet dette på anonymforum.. måtte lete for å finne det igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå