1973modell Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 negativ test i dag. :-(( fikk posetiv test på torsdagen, sensivit test.. etter den tid har testene vært negative.. fatter ingenting jeg nå. blir så frustrert.. måtte bare få syte litt.
Gromjenta Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Hei:) skjønner godt du blir frustrert...men så lenge du har fått positiv test tidligere og ikke hatt blødninger er det vel fremdeles håp...? jeg føler med deg og håper VIRKELIG det går veien for deg snart:) *godklem fra meg*
1973modell Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2011 tenkte å ta en cb pluss i morgen tidlig.. så får jeg håper den blir posetiv.. har en cb digital liggende, men den må jeg spare litt.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Skjønner godt frustrasjonen din. Har fulgt med deg en stund og ble veldig glad da du fikk positiv test. Håper virkelig spira sitter likevel! Testet positivt selv i dag, og er redd det samme skal skje meg, så tørr ikke juble så altfor høyt enda... Jeg sparer også de "ordentlige" testene til det har gått noen dager. Enn så lenge går det i billigstrimler. Vi er vel testomaner begge to :-) Lykke til! Krysser fingre og tær for positive tester til oss begge i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå