Gå til innhold

Langvarige skjelvinger i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste tiden opplevd stadig oftere langvarig skjelving/risting i magen (beste forklaringen jeg kan gi). Har lest om små "shrugs" som kan være at bebisen tisser, men denne karen må i så fall konsumere litervis med fostervann for å kunne tisse så lenge!

Så da tenker jeg at det må være noe annet han driver med, men skjønner ikke hva det kan være.... Da jeg gikk gravid med min datter opplevde jeg ikke dette. Kan det rett og slett være et annet bevegelsesmønster? Kanskje nå som det begynner å bli trangere der inne? (Er i 35 uke). Det kjennes også veldig godt på utsiden, til min manns store fornøyelse.

Nr 2 har vært like aktiv som forrige, men ikke fullt så mye konkrete spark, mer romenstering liksom.

Bare nyskjerrig på om noen andre opplever det samme :)

Også ville jeg bare se nivket mitt med "høygravid" bak. Endeliiiiiig!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hender det at jeg også får!! Så dette lurer jeg og på..

Jeg er 30+3 på vei. :)

Skrevet

Oppleve det samme her æ også ja :) Kjennes skikkelig rart ut, nesten som rask lemus på en måte :)

Men har ikke peiling på ka det kommer av, regne med det e helt normalt sia det e så mange andre som også oppleve det. Hvis æ huske på det på torsdag, så kan æ spørre jordmora når æ skal på kontroll. E forresten i uke 37 no :)

Skrevet

Alltid fint å få bekreftet at det ikke bare er meg ;)

Ja, spør gjerne jordmor, jeg skal ikke før 19 mai og det er lenge til...

Lurte på om jeg hadde fått en mystisk spasmeunge av noe slag, men da er han antageligvis helt normal. Godt å vite!

Skrevet

Jeg opplever også dette og har også fundert på om jeg kommer til å få 1-2 mystiske spasmeunger. He he. Godt å høre at vi er flere!

Skrevet

Jeg har også rare bevegelser. Akkurat som hele babyen riser eller får "anfall".De varer bare et par sekunder. Jeg kan ikke huske å ha dette sist jeg gikk gravid med datteren min. Denne gangen er det gutt, vet ikke om de har forskjellige måter å ligge på der inne? hehe...

Skrevet

...Kanskje det er en guttegreie? Gutter er jo kjent for å ha underlige ting for seg. Tidlig krøkes, muligens...? Hehehe

Skrevet

Har det helt likt som dere! Opplevde det ikke med jenta i forrige svangerskap, men denne gangen har gutten i magen holdt på med samme skjelve-anfall og risting som dere beskriver. Så godt at det er flere :))

Skrevet

Hvis det er en guttegreie tror jeg at de må dobbeltsjekke kjønnet, for på ordinær ultralyd sa de at det ser ut som to jenter! :D

Skrevet

Jeg hadde det ikke med gutten, men har det denne gangen. Og nå venter jeg en jente ;)

Skrevet

Hei

Er 30+4 og gutten i min mage har også slike "anfall" innimellom. Veldig rart. Kanksje det er nerver som dannes eller reagerer på noe.

Godt å høre det er flere som har det hvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...