Gå til innhold

Skolen.. Sliten.. Oppgitt!!?? HJELP!!??

Anbefalte innlegg

Uff.. Det å gå på skolen nå for tiden er slitsomt.. Det å måtte stå opp tidlig og sitte stille en hel dag er bare så utrolig slitsomt for kroppen.. Den er jo så utrolig sliten at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, jeg kan sovne i timen uten problemer og jeg får egentlig ikke med meg så mye.. Lærerene mine vet om at jeg er gravid, og jeg går andre året vgs nå for 3 gang.. Eller, 2,5 gang.. (strøk første gang, slutta i fjord og fikk gå siste halvåret i år for å få det ferdig..) Men jeg vet ikke om jeg orker dette her faktisk.. Er bare 1 mnd igjen, jeg vet, men jeg vet jo ikke om det egentlig er noe vits med tanke på at jeg har masse fravær fordi jeg sovner osv.. Jeg har veldig lyst å få dette året ferdig, for nå har jeg ikke fler år å gå på, og heller ingen utdannelse da, men det hjelper lite hvis jeg ikke får tatt 2. året vgs ferdig heller, fordi det er jo etter 3. året som man får en utdannelse..

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre jeg altså.. Og jeg er kvalm hele dagen, ikke veldig kvalm, men litt.. Nok til at det er ubehagelig å reise seg osv..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143212626-skolen-sliten-oppgitt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

d for ta d opp me legen di... du vet at d går ann å bli sykemeldt fra skolen og da mener æ at du har krav på å få ta d opp igjen når du e frisk... men d e noe du må ta opp me skola og lånekassa hvis du har støtte fra dem. jeg gikk på skola når æ va gravid me han første. d dem gjore for mæ va å tilrettelegge d. sia du bare har en månde i gjen så skal ikkje d være noe problem. ett godt tips hvis du e trøtt om mårran og uansett... prøv å legg dæ tiliger på kvelden eller ta dæ et partima på sofaen etter skola. d hjalp mæ veldig.

Hadde sikkert vært fint å sovet mer, men jeg sover allerede fra 9 om kvelden og til 8 om morran, og når jeg kommer hjem fra skolen halv fire sover jeg til 5, halv seks.. så jeg sover så mye allerede.. Men skal ha ett møte med en lærer i dag, så vi får se

Stå på, vil nå bare jeg si, for om du sliter nå, når du bare har deg og skolen å tenke på, så kommer du til å slite big time når barnet kommer! Alt blir vanskeliger når du får et lite barn å ta vare på, så fullfør 2året nå :) 3året kommer til å bli 100ganger verre! Ha som motivasjon at du skal være et forbilde for din datter/sønn. Det er noe av den viktigste jobben vi kan gjøre som foreldre :)

Lykke til Kimberly, dette klarer du :)

Av en eller annen merkelig grunn så tviler jeg på det :P Det var enklerere å være alenemor for datteren som nå er 3,5 år gammel enn å gå på skolen for 3. gang :P har prøvd å ta 2. året nå i tre år, og jeg HATER denne linja!

Men men.. Må nok gi opp, får smerter så fort jeg går, og jordmor har bedt meg holde meg i ro.. Og når man går en jordbrukslinje så funker det ikke å holde seg i ro.. Da er det våronna nå, og vi har stell i kufjøs og grisehus og sauefjøset og masse annet sånt styr.. Så blir nok til at jeg gjør resten av skolen et annet år igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...