Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig begynner dere å lete etter symptomer?

Hvilke symptomer har dere?

Det er litt tidlig å forvente noe enda her siden det bare er maks 4 dager siden EL. Det murrer veldig i korsryggen, men det kan ha andre årsaker også da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er oppblåst og har hatt en del stikninger nederst i magen. I tillegg kjenner jeg antydning til halsbrann. Jeg vet ikke om jeg har hatt eggløsning engang....har på følelsen at det har klaffet allerede, men prøver å la være å tenke på det (Noe som selvfølgelig ikke lykkes i og med at jeg sitter her inne på forumet...) Også er jeg egentlig veldig skeptisk til alle signaler kroppen sender for jeg har hatt symptomer i ett kjør helt siden jeg tok ut spiralen.

Skrevet

Jeg har brukt EL-tester denne mnd så jeg vet vi traff, men jeg klarer ikke helt å tro at vi skal klare det på første ordentlige forsøk. Sist brukte vi 11 mnd.

Hvis syklusen ikke tuller denne mnd har jeg IKM 21.mai, så det er veldig tidlig å lete etter symptomer enda, men det er jo spennende.. hihi

Foreløpig er det kun litt murring i magen, og så ville ikke snuppelupp ha pupp når hun skulle legge seg i kveld (hun er snart 18 mnd, så det er HELT greit for meg.. jeg prøver desperat å slutte).

Skrevet

Jeg er 16 dpo i dag og fikk negativ test(tester med el-test). Hadde absolutt ingen symptomer før 11-12 dpo(på lørdag kveld) da jeg begynte å blø og trodde det var mensen. Men det sluttet på mandag og var ikke i nærheten av å likne på mensen i det hele tatt, så jeg håper det var festeblødning og at hcg ikke var høyt nok til å slå ut i dag..Er sulten i dag, veldig sulten..og tomatsuppa smakte rart :P Er mer trøtt enn normalt også, og fikk en liten blødning etter sex i dag (noe jeg fikk i mitt første svangerskap nesten hver gang vi hadde sex de 4 første mnd). Prøver så godt jeg kan å ikke tolke for mye, men det er rett og slett umulig :P

Skrevet

Det er jammen ikke lett å la vær å tolke og kjenne etter og lure nei... Jeg kjenner meg ganske normal igjen så jeg tror at de symptomene jeg hadde tidligere i uka rett og slett var pga eggløsning. Dette er vår første prøveperiode så jeg er ikke så kjent med hvordan kroppen virker ennå (og forhåpentligvis blir jeg det ikke heller!) Forrigemann satt på første forsøk så kan jo håpe på reprise, men er fullt klar over at vi kanskje ikke er like heldige nå. Krysser fingre for dere også! Blir spennende å se hvordan det utvikler seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...