A_K Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Hei! Til dere som har mistet slimproppen - hadde dere menssmerter og murringer rett i forkant? Har hatt menssmerter hele morgenen, og nå når jeg var på do kom det litt blod. Tenkte dette var starten på slimproppen ? Iiik, kanskje det endelig skjer noe???!!!
Mamsen med to små *fødeklar* Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Jeg hadde ikke noen smerter når slimproppen min gikk. Har to barn og det samme gjelder begge. Tror det er veldig individuellt:) Kan jo virkelig høres ut som om ting begynner å gjøre seg klart hos deg, kjempespennende;-) Lykke til:)
Plutselig_gravid Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Nei hadde ikke smerter/murringer i forkant av slimproppen. Men hadde smerter og murringer i forkant av tegningsblødning Gikk på do og fikk en del blodig slim på papiret. Riene startet like etterpå
A_K Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2011 Ok, da er det nok tegningsblødning... Betyr det at tng begynner å skje? Har vonde og hyppige kynnere også, men ikke så vondt at jeg må puste meg gjennom..
Plutselig_gravid Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Ja det er tegn på at du åpner deg i hvert fall Høres ut som det ikke er lenge igjen til fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå