Gå til innhold

Har noen av dere hundevalp nå mens dere har baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil dere dele erfaringer?

Her går det supert, litt utfordrende men veldig stas. Valpen er snart renslig, 3 mndr gml. Og babyen er snart 2 mndr gammel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi mistet den ene hunden vår da mini var 6 mnd. og selv om vi har en hund til ble huset så tomt at vi skaffet oss en valp. Hun er nå 8 mnd. og det går veldig bra :o) Eneste jeg syntes er litt strevsomt er at hun jo er veldig leken, så vi må holde en viss avstand mellom henne og mini. De er gode venner og koser på fanget, men om de er på gulvet blir hun lett litt voldsom.

Skrevet

så flott, hvilken hund har dere? Vi har en staffordshire bull terrier tispevalp på 3 mndr, så har vi fra før en fire år gml fransk bulldog. :)

Skrevet

Valpen er en pinscher, også har vi en norfolk terrier.

Hehe, begge de rasene du har er noen ekte klovner :o) Digger de!

Noffer er også kjent for å være klovner, pinschere er bare propeller- høyt og lavt til de er rundt tre år :o)

Skrevet

Har du noen digge rutiner å dele mht lufting, fóring, baby og alt?

Vi fikk vår valp for en uke siden, og det er mye stress mht renslighetstreningen hehe. Men det er fint å ha hendene fulle syns nå jeg, har bur, valpegård, luftegår(som ikke er i bruk riktignok ennå). hektisk hektisk med amming, pumping, stelling, lufting, foring haha..

Skrevet

Fikk valp da forrigemann var 18 mnd, og det var veldig slitsomt den første tida, til valpen klarte å holde seg litt... Mye av det skyltes vel at vi bodde i leilighet i andre etg, og ikke hadde hage.

Nå som vi bor i hus med hage, ser jeg ikke på det å få ny valp i hus som noe stort problem, men hadde nok blitt veldig slitsomt i begynnelsen. Heldigvis er hunden vi har nå 3 år, så hun er grei og tolmodig. Går som en drøm ved sidenav vogna, selvom 4 åringen sykler vinglete.

Må bare få lov til å si at barna deres er heldige som får vokse opp med hund i hus! Alle barn skulle ha fått lov til det, ihvertfall med et dyr i hus =)

Lykke til med valp og baby!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...